ik haat mijn vader

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 13:34

I've been there done that

je klinkt bijna hetzelfde als ik, ik zie in jou schrijven dezelfde gevoelens die ik heb. Je bent niet de enige (helaas) dit soort dingen gebeuren nog, en dat zou eigenlijk niet moeten kunnen. Voor hetzelfde geld is hij jou vader of je buurman. Of misschien je kennis en je zou het niet kunnen geloven. Het is vreselijk. Ik zit nu ook bij psygische hulp, het helpt wel, maar ze kunnen je alleen maar de deur wijzen. Wij moeten er doorheen lopen. En voor sommige is die drempel erug groot.

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]


Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 20:41

het is super erug dat er zoveel slechte vaders zijn, zelfs hier op bokt. Ik heb er al aardig wat geteld! Gelukkig zijn er heel veel goeie vaders, maar ze dalen sterk in aantal geloof ik. Boos!

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amandananana, Ashleytjuhh, Benzz, girlyggirl, Koekie73, Lestria, manonutjuh, mokkaboon, Plus_en_Min, redbutton, Roosch, Taartje en 216 bezoekers