afgekeurd...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-01 12:57

Ik vind het eigenlijk een vage reden. Ik kan me wel indenken dat hij door die ziekte niet zeker is van een vast inkomen, maar dan nog. Het huis staat toch in principe borg (of heb ik dat hypotheek gedoe nou altijd verkeerd begrepen). Dat daalt toch niet in waarde? Naja, anyhow... Mag hopen dat mij dat nooit overkomt, ik schijn ook niet zo gezond te zijn (dokter gebeld, dat ik al bijna een jaar geen doktoren had gezien, afspraken gecanceld had enzo, lachuh, moet die vent gewoon niet, basta, zoek het lekker zelf wel uit)... Maar goed, ik duim (en de rest ook) voor jullie...

Laudine (hersens zijn afgezakt naar mijn kleine tenen, geen school vandaag)

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-01 17:55

Klinkt wel lekker... Het lijkt mij zo rot om zo van buiten af te takelen, van binnen zie je d'r niets van. Is natuurlijk ook niet leuk, maar zolang ik mezelf niet zie veranderen (zie alleen een beetje wit, soms spookachtig) vind ik het niet zo erg... Ben overigens ook helemaal niet dik ofzo. Dat is ook wel een beetje eng af en toe, ik weeg nl niet meer dan 50 kg... Nooit, vooral voor mensen die het er niet af krijgen nogal frustrerend, maar die afvalpraatjes zijn voor mij dus niet om aan te horen, wou dat ik eens wat dikker werd. Ach, gaat wel over, lang leve de lol!

Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Snow_White, aliida, brennie85, mriek1990, Petra_O, Phen, Solleke_Noah en 53 bezoekers