Zwaardere straffen voor discriminatie

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 20:39

dus als ik op het gemeentehuis kom om een folder op te halen en die folder ligt er alleen maar in het arabisch dan kan ik de burgermeester aanklagen omdat hij mij discrimineert, strak plan!



KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 20:48

ik had gisteren iemand aan de telefoon die ik niet aangenomen heb en die zou wel even langskomen om de boel te verbouwen want dat was discriminatie....... een 19 jarige marrokaan...... het enige wat ik nog aan hem gevraagd heb voordat ik de hoorn erop gooide was of hij het echt niet begreep waarom hij voor ons geen post hoeft te bezorgen...... het enige nederlands dat hij vlekkeloos kon spreken waren woorden die hier gecensureerd worden..........

(enkelvoud, tis niet hun het was hij)

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 21:00

euh ja, hij zou mij wel komen straffen omdat ik hem geen baan had gegeven want ik discrimineerde hem

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 21:21

Natuurlijk is dat discriminatie......... Alles wat om een uiterlijk gaat en waar je dan op afgerekend word is discriminatie. Ik moet ook altijd die vreselijk leuke domme blondjes moppen aanhoren. Ik word zelfs hier op bokt gediscrimineerd Blond .... als dit een bruine smiley was geweest dan had er hier toch wel een rel geweest denk ik

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 21:22

dussuh Bart, ga maar vast sparen !! Haha! Haha! Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _CS_, agesus, AhrefsBot, anji, C_estmoi, carina, Chinas, Eliana, Fly_high, Goldwynn, GoogleAdsense, JudithGigi, leanneXXnona, Poekkie, Polarize, ryukapple, silvericathy, stella92, xMaritt en 71 bezoekers