Kat erbij nemen of niet?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mist

Berichten: 9442
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 20:18

Ik heb er nu 5, allemaal zwervers, 1 voor 1 erbij gekomen (als ze bij mij willen wonen, dan hoeven ze niet weg- wel mijn hoofdregel "s-nachts binnen" gehoorzamen!). Katten zijn misschien zelfstandige dieren, maar als je mijn katers innig verstrengeld bij elkaar ziet liggen, dan krijg je toch een ander idee.
Ik zou het gewoon proberen, vergeet niet dat Sokje hier de sterke partij is, haar terrein, heel je huis heeft haar geurtjes !
De 1e 3 weken is natuurlijk niet leuk, maar daarna kun je pas beoordelen of het goed zal gaan. En dan nog, soms vinden hier echtelijke ruzies plaats, maar in welke familie is dat niet ?



Mist

Berichten: 9442
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 18:31

Mijn laatste "aanwinst" was/is ook een kitten (co-ouderschap met de overburen- want daar is ze gedumped namelijk: overdag bij de Buuv en snachts bij mij) met 4 ex-katers en die kleine erbij wordt je soms wel duizelig als je eten moet geven! maar anyway. Queeny (ze gedraagt zich als Cleopatra en kan alleen commando's geven op de "gebiedende wijs" niets schattig wezen, nee, eisen ik WIL NU HAM ~~}> en daarbij een gezicht trekken alsof ze in hevige pijn is en een lawaai produceren, dat wil je nietweten) Op het begin waren mijn mannen niet echt gecharmeerd van zo'n mormel, maar ja, ze bleef terug komen, een boemerang was er niets bij. En nu na 1.5mnd, volledig geaccepteerd, wel het beste plekje natuurlijk, vlak bij de "kachelgod"

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Lois_, Ashleytjuhh, djodjodjo, Gee, Imhrien, Inney, Josien_, katinker, laran, Renee1991, Theseus, VuurVleugels en 48 bezoekers