Het is weer >23:00 uur, clip van 50 cent en Snoop

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 14:21

Ik heb hem nog niet gezien, maar word nu wel erg benieuwd haha. Ik zie mezelf vanavond al verwachtingsvol voor TMF zitten Lachen Maar ik ben het over het algemeen wel met jullie eens. De vrouw wordt afgeschilderd als lustobject, terwijl die lelijke mannen (is er iemand op deze wereld die Snoop Dogg aantrekkelijk vindt?) lekker overal aan ze mogen zitten. Ik zou me als vrouw flink l*llig voelen als je zo op TV verschijnt. Op de eerste plaats zouden mijn familie en kennissen er niet blij mee zijn en ik zelf ook absoluut niet. Maar ja, die meiden kiezen er bewust voor he. En die mannen zitten daar altijd maar in van die overgrote broeken en shirts waarin je nog niet eens ziet of gespierde of vetlubberende armen hebben. Waarom moeten die meiden dan wel in hun blootje rondlopen?
What's next? Seks openlijk in videoclips ofzo? Ik vind het de laatste tijd toch wel steeds erger worden en het wordt wel erg extreem nu. Lekkere voorbeeldfunctie hoor, die TMF en MTV Lips are sealed Kleine kinderen denken straks al dat het normaal is om praktisch zonder kleding uit te gaan. Doorschijnbloesjes etc. Want deze clip wordt dan toevallig niet voor elven gedraaid, maar bijvoorbeeld Lapdance wel. En die clip is ook niet heel erg netjes.... (maar het is wel een suuuuupernummer)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, chazzie, Facebook, GoogleAdsense, lastig, ManonGrr, YandexBot en 134 bezoekers