Het telefoontje.....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-01 18:51

Ik wilde net weg gaan bij m'n opa&oma toen mijn oma me riep telefoon : Janneke... Eigenlijk voelde ik met toen al misselijk worden als Janneke me al achteraan belt....
En inderdaad het bedrijf in Vaassen had MKZ we werden geruimd.. Ik kreeg even geen adem meer en ben toen keihard gaan janken samen met Janneke.
Toen ik eindelijk rustig werd wist ik nog even uit te brengen wanneer? en kreeg ik te horen dat ze morgen komen om te enten...
Ik was echt helemaal overstuur.
Toen ik thuis kwam ging weer de telefoon.
Janneke om te zeggen dat ze het mis hadden!
We vallen net buiten de 1 km zone en worden voorlopig niet geruimd. er was een ander (niet verdacht bedrijf) in Vaassen dat besemt was. OOOh wat was ik blij!
Tot Michael zei oja Renate heeft noig gebeld...
Toen begon ik echt helemaal te trillen en dat doe ik nogsteeds want toen wist ik meteen dat het dus mis was.
Meteen Renate geweest en toen begon ik dus bijna weer te huilen.
Oooh m'n gevoel is zo dubbel blij omdat wij de dans ontsprongen zijn maar zo verdrietig voor jou Renate.
Wens iedereen heel erg veel sterkte van mij .
Ik denk aan jullie............
Hugz Kim

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice



Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-01 19:00

Dis is dus blaartje
1 van de pinken(jaarling koe)
heb haar geleerd op comando kusjes te geven en ze komt sinds 2 dagen ook als je haar roept...Afbeelding

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Britta31, Froukje, GrapeshotBot, Heide83, karinmanon, Mar_X, Marjo, Muronia, Pellelilly, Prairy, rocky_1995, SteffiiY, venga, xLauLaUx, xPabloBokt en 129 bezoekers

cron