En nu nog maar 6 nachtjes slapen!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

En nu nog maar 6 nachtjes slapen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-03 23:18

En dan is mijn lieve Aussie er...ik heb hem nu al ruim een half jaar niet gezien dus ik ben echt hard aan het aftellen tot zaterdag 1 november!!! Als iemand dan toevallig aan het eind van de middag op schiphol is en daar iemand als een idioot ziet springen, dansen en weet ik veel wat nog meer... grote kans dat ik dat ben... Haha!


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-03 11:20

En nu nog maar 5 nachtjes slapen...whoooeeehaaaaaaa Lachen Party!! *LOL*


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-03 13:33

Jantien schreef:
Heel erg stoer dat het allemaal gaat echt gaat gebeuren!
Het zal voor hem best even omschakelen zijn, van Australie naar NL.


Ja, het is best een grote stap voor hem... reuze spannend dus (hoewel hij daar nu nog geen last van zegt te hebben... maar dat komt waarschijnlijk wel als hij op het vliegveld zijn zusje gedag zegt)... De omschakeling is enorm... van een onvoorstelbaar weids land met een prachtig landschap (en erg leuke winkels in Brisbane Schijnheilig ) naar ons kleine, overvolle kikkerlandje... van zo'n 36 C nu naar het vriespunt... Arme Simon... hij bezit nog niet eens een winter garderobe. Heeft iemand enig idee wat ik ongeveer kwijt zou zijn als ik een fatsoenlijke (maar niet overdreven dure merktoestanden) winterjas, goede handschoenen en een sjaal voor hem zou kopen??? Ik winkel echt zelden tot nooit... maar dat heeft hij denk ik toch echt wel nodig, vraag me af of ik dat red met het 'spaarpotje' dat ik bij elkaar gespaard heb voor dat doel. 300 euro... zou dat genoeg zijn?

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 00:18

Layla: Hij komt om 17:30 aan Lachen Dus ik ga eerst naar de paardjes en dan zorg ik dat ik om 16:30 op schiphol sta. Haha!

Maudje: We zullen even tijdelijk bij mijn ouders in wonen maar ik eindig wel iedere keer lekker hoog bij mijn huizeninschrijvingen. Dus ik heb goede hoop voor de zeer nabije toekomst.

Ik heb er zo'n zin in!!! Ik ga zo lekker mijn bedje in en morgenochtend is het nog maar 4 nachtjes slapen. Haha!:D:D

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 15:12

Jahhaaaaaa... nog maar 4 nachtjes nu *danst een rondje om de tafel*... Schiphol; here I come!!! Nou ja... over 4 dagen dan he... Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, BETUWE, DDD3, Flippertje, Freekieee, manonutjuh, Mel80life, ogidni, Paardennamen, pamts1, RoronaZorro, Typhoon en 222 bezoekers