Enquete: Máxima & Alex???

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 22:33

Jaah! Maxima is een aanwinst voor Nederland! Leuk mens, heel spontaan ook en haar Nederlands klinkt al erg goed.

Haha, je had ons gisteren moeten zien hier: ikke, mijn huisgenootje, haar vriendje en twee vrienden van hem, bijna met de neuzen bovenop de tv om maar niets van al die toespraken te missen... *grinnik*

Weet je wie ik nog het leukst vond? Claus! Zag ik het nou goed, had hij een stropdas met witte hartjes om?

Lachen Lachen Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 09:44

Citaat:
Op 2001-04-01 08:33, schreef Nimber:
ach al komt ie met de paashaas thuis boeiend.


*grinnik*

Haha da's een goeie! Ben wel benieuwd wat er gebeurt als WA alsnog ooit afstand doet van de troon en Friso moet dan koning worden en die blijkt ècht homo te zijn. Boeit mij verder voor geen meter (al komt-ie met Gordon thuis), maar dan heeft de Nederlandse regering er weer een probleem bij...

Haha! Haha! Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 10:51

Haaaaaa! Toffe foto Yor, bedankt! Voor in mijn plakboek... Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 11:24

Ik vond dat Bea ook erg moeilijk keek toen ze die toespraak hield. En dan in combinatie met dat bekakte taaltje... Het is niet eens een bestaand Nederlands accent, las ik laatst ergens, alleen de koningin praat zo!

Over haar kapsel hoorde ik gisteren nog een grappige opmerking. Ik sprak een meisje dat op een dag per ongeluk bij een of andere bijeenkomst naast de koningin terecht was gekomen en zij zei: 'Die Bea is maar een klein vrouwtje'. Zegt een jongen in het gezelschap: 'Had ze haar haar dan afgezet?'

*LOL* *LOL* *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, GrapeshotBot, IASCrawler, Kairos, M_Vainqueur, Smallheal, YandexBot en 21 bezoekers