Enquete: Máxima & Alex???

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-01 21:53

Ik vind d'r echt te gek. Hardstikke leuk.. wat een mooie, spontane en slimme vrouw! Zo goed Nederlands leren in een jaar.. mijn complimenten. Ik vond t ook heel schattig om ze samen te zien Lovers (WA: Ik ben de gelukkigste man van de wereld.. glunder glunder..) En wbt verloving/MKZ/verloving broer: Die MKZ kan nog kweeniehoelang duren Huilen dus kunnen ze t maar beter nu bekend maken.. en ze hebben eerst aan Constantijn en Laurentine gevraagd of zij er niet mee zaten als ze de verloving bekend maakten (WA zei ook dat dat huwelijk nu het belangrijkste is) Stel dat die mensen nou nog een half jaar met zo'n geheim hadden moeten lopen.. vreselijk. Scheve mond\\ En heel NL maar speculeren.. en dan lekt er natuurlijk ook nog wat uit naar de Privé.. Boos! Nee hoor ik vind t heel leuk dat ze nu verloofd zijn ondanks die ongelukkige timing!!!



Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-01 11:18

ah die arme claus is echt heel ziek&oud he? Ik vind hem toch nog steeds toppie.. Ben niet zo'n fan van Bea trouwens.. ik krijg altijd een beetje Misselijk neigingen als ik dr hoor praten (hoebekakt kan je zijn?) en dan al iets van 30 jaar hetzelfde kapsel.. nee Bea is niet mijn favoriet. Claus&Max wel!!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, afkepieteke, Anoukjuuuhh, Babsiej, ComscoreBot, haffiefreak, JustMyZtje, katinker, majemalo, Rijsa, Roosch, RoronaZorro, roucha1, XXInKA, Yipee en 52 bezoekers