Huisartsen gerommel

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 11:28

Belachelijk he. Zo ging ik naar de dokter voor hoofdpijn, zeg zelf dat ik denk dat het misschien uit mijn nek komt. Dokter neemt dat gelijk aan, zonder te voelen of verder te kijken. Schrijft me wat pilletjes voor, voor reuma, artrose enz. notabene... met de bijwerkingen hoofdpijn en maagkrampen. Die heb ik dus 1 keer geslikt en nooit weer. Nou heb ik zelf de oplossing gevonden, een operatie en een bril Tong uitsteken Ben ik er eindelijk vanaf, maar niet dankzij de dokter, maar dankzij mijn eigen conclusies.

Hoe is het nu met je vader?

28-09-2007
Nothing compares too you...



XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 11:34

Zo is de zus van mijn vriend helemaal verkankerd omdat de dokter haar niet serieus nam. En dit gebeurt vaak, moeder van 3 jonge kinderen die nog maar een paar maandjes te leven heeft door zo`n domme dokter.

Gelukkig dat het bij jouw vader goedkomt!
Wens hem maar beterschap.

28-09-2007
Nothing compares too you...

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 13:39

Idd Mexx, zo had mijn vriend op een nacht vreselijk last van lasogen, hij ging echt door de grond. Wij gebeld naar de huisartsenpost en hij moest maar langskomen. Hoe kom je langs met lasogen? Je ziet niks, ik kon hem niet brengen want ik heb geen rijbewijs. Wij dat voorgelegd en hij moest dan maar een taxi bellen. Belachelijk toch.

28-09-2007
Nothing compares too you...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie