poedersuiker school...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IJzersterk

Berichten: 443
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Gelderland

poedersuiker school...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-03 12:21

Ik denk dat ik jullie toch maar op ga schepen met een probleem...
Ik zit nu in het vierde en laatste jaar van de paardenhouderij.
Maar ik zie het eigenlijk niet meer zitten..
Zit helemaal niet lekker in mn vel, en school stelt nix meer voor.
En heb het totaal niet naar mn zin

Ik kan het ten eerste niet opbrengen om voor 1 of 2 uurtjes naar school te gaan. (met bus en trein zo'n 2 uur reizen heen)
Dus als ik meerdere lessen heb ga ik wel, en neem ik de brommer, wat me veel benzinegeld kost, uur heen , uur terug... (korter reizen als bus en trein)

Ten tweede stelt alles niet echt meer wat voor. Wat heb ik nou aan lessen... hmm, maandag vrij, geen les.
Dinsdag project, wat misschien wel nuttig zou kunnen zijn als het zou klikken met het groepje waarmee ik moet samenwerken.
We krijgen hierbij eigenlijk ook flutbegeleiding.. 4 uurtjes ofzo op school.
Woensdag hebben we een uurtje engels zelfstudie, EHBO mens, en praktijk.
Praktijk is misschien nog wel het nuttigst, Alhoewel veel dingen al voor de vierde keer herhaald worden...
Dan donderdag weer een onzindag. 2 uurtjes engels zelfstudie,
en 2 uurtjes maatschappijleer ofzoiets, wat we al precies hetzelfde in de eerste en tweede gehad hebben..
Dan vrijdag duits. Das ook onzin.
Vorig jaar ben ik geen een keer in de les geweest en ik haal nog het hoogste cijfer van de klas...
Dus dit jaar ga ik ook maar niet denk ik.
Dan hebben we 2 uur organiseren evenementen, waarbij we alleen maar ruzie aan het maken zijn,
en alles wat ik probeer te zeggen bij voorbaat al helemaal fout is.

Dan hebben we het aller idiootste van de hele week: paard en recreatie.. Beetje kinderspelletjes verzinnen en uitvoeren...
joeppie, wat hebben we daar veel aan zeg...
Dit was een keuzevak. Ik wilde eigenlijk iets anders doen, maar daar waren niet genoeg mensen voor, Boos!
dus kon ik nog maar kiezen tussen mennen en dit.
Maar aangezien ik helemaal niets aan mennen heb omdat ik hier simpelweg niets mee ga doen,
en dit ook nog eens stervensduur was, heb ik dit andere gekozen (was ook nog eens gratis...)

Dus kortom, ik vind het vreselijk op school!!
En ik moet alles nog eens zelf betalen ook!!

Nou als klap op de vuurpijl, heb ik mede door stress en al het gezeik op school ook nog eens een hartritmestoornis. Verdrietig
Waardoor ik me af en toe helemaal niet goed voel, en waardoor ik vaak niet op school ben.
Mijn mentor praat ik niet meer mee, want die loopt iedereen lekker tegen me op te zetten. Boos!
Als de vakantie voorbij is, ga ik fijn met de directie praten.

Ik overweeg echt om op het laatste moment nog te stoppen met school en genoegen te nemen met een derdejaars diploma.
Ik zal er niet minder om kunnen bereiken denk ik.
Als ik alles af maak, zal ik in principe in april klaar zijn,
maar aangezien ik veel gemist heb, zal ik na april nog ontzettend veel moeten inhalen...
Ik weet echt niet wat ik nou zal gaan doen...
Ik heb altijd gezegd dat als ik ergens aan begon, het ook af zou maken...

Sorry voor het lange verhaal...
Wat is jullie mening hierover? Wat zouden jullie doen?

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 12:24

Als je evenveel hebt aan een 3e jaarsdiploma zou ik stoppen, zo niet, doorgaan. Het is nog maar een jaartje hoor, je hebt het grootste deel erop zitten.

Verder is het wel heel vervelend dat je het niet naar je zin hebt op school, maar dat diploma kan toch wel verrekte handig zijn. Als je verder wil leren heb je gewoon een niveau 4 diploma nodig, anders blijf je nog steken op het mbo.

IJzersterk

Berichten: 443
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-03 20:41

*schupke...*