Hallo, heeft u misschien een flesje bier?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Hallo, heeft u misschien een flesje bier?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-03 23:37

Bij ons in de wijk gebeurd er toch iets zeg Verward
Gisteren kwam er een vrouw bij ons voor de deur. Mijn moeder deed open dus van haar heb ik het gehoord.
Ze begon een heel verhaal te vertellen dat haar eten opstond en dat ze daar bier voor nodig had maar dat ze van haar fiets was geduwd gisteren en nu niet kon fietsen (had een blauw oog en nog en wond op haar been volgens mij) dus of wij een flesje bier hadden. Hoefde niet duur te zijn, een gewoon flesje bier. Ze vertelde veel, leek niet dronken uit mijn moeders ogen en was opzich wel vriendelijk.
Ze heeft een flesje bier gehad, ze zei dat ze op het aagje dekenpad woonde en ze liep er ook naartoe.
Dit was vreemd.
Dus ik was vandaag bij mijn vriendin en zeg: weet je, mijn moeder had toch zo'n vreemde vrouw voor de deur die........een flesje bier wilde zeker zei mijn vriendin. Bij haar was ze dus ook al geweest (aagje dekenpad ligt tussen haar en mijn straat in) 2 keer zelfs! De buren van mijn vriendin hadden haar ook al opbezoek gehad een stuk of 3 keer.
We hadden het er tijdens het eten over en wat denk je, gaat de bel! En nee het was niet die vrouw maar iemand anders maar haar schoonouders hadden haar ook al voor de deur gehad Scheve mond
Mijn broertje voetbald en kwam net terug, uit zijn team had de coach haar ook al voor de deur gehad en iemand had haar voor de deur gehad (want ze had een feestje maar het bier was op Verward ) en daar vroeg ze zelfs een beetje geld aan voor bier!
Van mijn vriendin kreeg ik te horen dat iemand wist wie dat was dat ze dus alcohol verslaafd was (en niet zo'n beetje!) en dat wanneer ze niet dr zin kreeg ze ruzie ging maken.
Van ons krijgt ze niet meer hoor! Maar dat word dus oppassen! Scheve mond

Vreemd.........

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)


Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-03 16:53

Aan dat idee van Batje hebben wij natuurlijk ook al gedacht. We wilden ook misschien aangifte gaan doen bij de politie maar dat weten we nog niet. Mensen kennen die vrouw we weten nu dus wie ze is en ze is zelf alcoholiste dus waarschijnlijk is het niet de man, maar helemaal zeker weten doen wij het natuurlijk ook niet.
Het blijft vreemd.

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)


Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-03 17:02

Nee niemand die ik nu ken geeft meer, wij ook niet meer, ze zou dat enen flesje nog terug betalen heeft ze beloofd, maar ik dnek niet dat het daar nog van komt.

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, BingBot, Elegance_, hiphorse, Ilse_C, Noukie123, PollyPancake, Roquen, s1993, Selina, Sigge, Toffeltje en 210 bezoekers