Vraagje over telemarketing?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Vraagje over telemarketing?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-03 15:29

Ik werd dus net gebeld door een bedrijf voor werk in de telemarketing.
Het klonkt allemaal heel erg leuk een aantrekkelijk (het is geen telefonische verkoop).
Lekker in de avond uren dus dat is op zich al heel prettig met een kleintje OK dan!
Maar ik vind het uurloon belachelijk laag Boos! dus ik moet er nog heel hard over denken.
Daarom mijn vraag om van jullie wat ervaringen te horen

Wie doet dit werk ook en hoe bevalt het?

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 15:32

Ik heb het in mijn studententijd wel gedaan. 3 avonden per week. Het werk was op zich ok, de collega's aardig en heel divers (ook veel internationale gesprekken, dus mensen overal vandaan) erg nare leidinggevenden (die er vanuit gingen dat je wel niet gemotiveerd zou zijn en dat zij dat er dus in moesten rammen)

Voor een korte periode zou ik het misschien nog wel eens doen. Maar een echte lange-termijn baan is het voor bijna niemand.
Laatst bijgewerkt door dimmelim op 16-10-03 15:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 15:36

Ik heb dat ook anderhalf jaar gedaan.
Ook 3 avonden per week, van 6 tot 9.
Altijd erg gezellig met de collega's, ik probeerde altijd een plekje naast m'n collega Peter te bemachtigen, was altijd lachen om zijn bizarre gesprekken Haha!
Maar het werk op zich? Ik zat er puur voor het geld, het is niks voor mij om mensen om te praten om toch een afspraak met een adviseur aan te vragen als ze eigenlijk niet willen. Maar voor de bonussen deed ik dat soms wel Bloos Maar ik ging op het laatst altijd met tegenzin heen, heb er echt een hekel aan gekregen, telkens hetzelfde praatje. Ben nog voor de pauze opgestapt omdat ik er zo de balen van had dat ik het geen minuut langer meer volhield. *LOL*
Maar als het bij jou slecht verdiend zou ik er dus niet aan beginnen, er moet wel een beetje een leuk salaris tegenover staan, want ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die het echt voor de lol doen eigenlijk...