Mag ik nog een keer? :D (discussie?)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-01 23:22

Ok, OBJECTIEVE discussie. Wie is ervoor in?
Ik weet het laatste gedoe nogwel waarin ik het niet eens was met oa. bijv Mytens en PJ, net als nu.
Dat ging ook over meningen. Ik hoor dit woordje vaak.

Zullen we het daar eens over hebben zonder af te zakken naar niveau Gaaaap en 'kontenlikker' woorden ed gebruiken?
Ik heb geen zin om weer ruzie te maken oid.
De personen waar ik hier tekst van gebruik is puur om mijn idee, denkwijze, duidelijk te maken. Wieweet doen we eens gek en zien we in dat elkaars visie ook niet gek is Haha!
Mijn PERSOONLIJKE idee waar ik het oneens ben nu, is dat er blijkbaar elke mening geaccepteerd moet worden hier. Dat komt uit een hoop gesprekjes naar voren. (correct me if I'm wrong) Ok, of course, meningen mag iedereen geven. Maar moet iedereen die ook accetpteren?
Dan nu iets:
"Ik moet zeggen dat ik ook heel vaak moet kotsen van Bartvb zijnantwoorden en dat is mijn mening. "
Dit is dus iets waarvan ik vind dat het niet geaccepteerd hoeft te worden. Niet omdat het een mening is, want de mening die erachter zit (nl dat Barts opmerkingen af en toe in de ogen van diegene onzinnig zijn) snap ik best en maak ik me ook niet druk om; zou ik zo accepteren. Tuurlijk, kan jij vinden. Wat mij hier dwars zit, en waarom dit een potentieel topic met slotje zou kunnen zijn, is de manier van omschrijving. Namelijk erg negatief! en ook wel een beetje banketstaaflig vind ik.
Nou werd er ook door iemand gezegd:
"Trouwens, hier je mening geven die niet past bij de rest, is meteen afzeiken....ook al zo vaag...
Waarom, kan men geen kritiek verdragen ofzo? "
Ik denk dat het in dit opzicht dus niet gaat om de mening op zich, maar de manier van omschrijven dat het als 'afzeiken' wordt bekeken. Kan ik op zich wel inkomen.
Ik heb het idee dat er een hoop van dat soort dingen zijn waarbij er conflicten komen omdat de één meent dat hij het recht heeft om alles te zeggen (want dat is toch zijn mening) en de ander vindt dat dit onredelijk is (omdat de mening misschien kwetsend is)
Ik las Heike's berichtje hier ook al over.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Misschien kunnen we hier een volwassen discussie van maken Party!!
- Kloosterzuster Laura Schijnheilig

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Laura op 2001-10-05 23:44 ]</font>


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-01 21:24

Ahhhh Pling Mensen, i9k ben trots op jullie. Volwassen reacties!! *LOL*
Maargoed, ik weer eventjes. Ik ben net thuis en heb eventjes alles doorgelezen. Ik kan me heel goed vinden in de meeste reacties.
PJ:
je wilt het gewoon niet snappen! kijk , vanaf je hier een mening neerzet die niet past in bart zen gedachtenwereld dan wordt je gelijk afgezeken, zo is het gewoon! je kan zeggen van , neen zo is het niet maar toch ist zo !! ---
Zit hiet nog een discussiepunt in ('t is gewoon zo?) hehe Party!!
Nougoed, zal ik eens redeneren en kijken of ik op dezelfde lijn kan komen. Oh allereerst, ik wil het best snappen hoor! Dat ik het er misschien niet meeens ben wil niet zeggen dat ik iets niet wil snappen Koe
Vraagje PJ: Kan je een concreet voorbeeld noemen van iets wat je hebt neergeschreven wat niet in Bart zn gedachtenwereld past en waar jij voor werd afgezeken? Ik ben nieuwsgiereig. Gelukkig heb ik dus niet dezelfde nare ervaring als jij. Dus voor mij geld niet dat het 'toch zo is' Jij hebt blijkbaar wel deze ervaring, das banketstaaflig. Maar kan er hier niet iets inzitten dat men het verkeerd heeft opgevat?

Totzover Kloosterzuster Laura Schijnheilig Die trots is op de Kloosterbroeders en zusters *LOL*

Oh en PJ Ik was niet degene op horses. Ik schrijf altijd met hoofdletters en punten, wat diegene niet deed, als je nog bewijs nodig hebt. Jammer dat de berichtjes gedelete zijn eer ik de kans had om alles door te lezen Frusty


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-01 18:07

MB als je dit nou zelf misschien gePBT had? Verward


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 01San, IzAw, Jara, Kabayo, Larissa123, Lokii, Niki_, Sabbientje, TessaM, VivianHesen en 174 bezoekers