Vanaf morgen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-01 18:52

...is het weer uit met de vakantiepret, dan ga ik weer aan het werk. Dus niet meer Bokken overdag. Begon er net weer een beetje aan te wennen... Boos!

Ben benieuwd hoe het daar is, ga een of twee maanden een zieke office manager vervangen bij een uitgeverij. En ik hoop dat ze geen internet hebben, da's beter voor mijn Bokt-verslaving... Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-01 10:24

Ik zondig nu al...

Lachen

Tja, moet toch ff testen of alles werkt?

Schijnheilig

Maareh... ik ga snel weer aan het werk, veel te doen vandaag!

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> << < ...dreams are just goals without deadlines... > >> </FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-03-30 10:25 ]</font>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-01 14:16

Hee bedankt Marjolein!

Vandaag komt er niet veel van bokken. Jemig zeg wat komt er nog veel kijken bij de functie van een office manager... Zeker als het bedrijf net verhuisd is en de mensen zelf ook nog niet helemaal de weg weten.

Druk druk, weer terug aan de arbeid!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-01 14:53

Pff... baas is in bespreking en ik heb een stapel vragen voor 'm... Moet dus ff wachten tot hij 'beschikbaar'is, ondertussen ff lekker bokken!

Lachen Lachen Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-01 16:57

Yep, verslaafd, zeg dat wel... *zucht*

Dacht dat het wel zou meevallen. Gelukkig had ik een half uur lunchpauze (laatste 10 minuutjes ff Bokken), zat mijn baas in bespreking en kon ik niet verder (weer ff Bokken) en eigenlijk ben ik nu al klaar maar mijn trein gaat om half 6 pas (dus weer ff Bokken)...

Maar ja, die verslaving hè... *zucht*

*LOL* *LOL* *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-01 20:52

Tja, bij mijn vorige baan had ik geen internet op de werkplek, moest ik helemaal naar Automatisering om m'n Hotmail te checken... En vanmorgen voordat ik wegging is m'n pc thuis ook niet aangeweest (ha!).

Maar ja, toen ging ik vandaag mijn pc op mijn nieuwe werkplek eens uitproberen, kijken waar al die icoontjes op het bureaublad voor waren. Zo van: 'hee, een blauwe E... waar zou die voor zijn?' Lachen

Bleek het Explorer te zijn (goh?). Tja, toen steeds een stapje verder, eerst Hotmail, toen Bokt... En toen kwam ik niet meer verder. Niet dat ik dat erg vond hoor... Knipoog

Maareh... er moet daar wel keihard gewerkt worden, dus Bokt zal niet de hele dag op de achtergrond meedraaien (om de verleiding te kunnen weerstaan, hihi)!

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> << < ...dreams are just goals without deadlines... > >> </FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-03-30 20:54 ]</font>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-01 08:38

En ook vandaag ben je weer lekker vroeg Kim!

Lachen Lachen Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Athena1982, Maliboe, Marleen_L, saariewaarie en 188 bezoekers