Ehh.. Remy?.. ik was toch niet alleen nu..? ( bart, jura,jac

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-01 19:45

waarom voel ik me nu zo virtueel eenzaam en verlaten..?
Ik zie nergens nieuwe berichten staan, of is iedereen aan het bijlezen misschien?
En ik heb ook nog 0,0 prive-berichten$#@!


Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-01 19:56

huh?? ik zit in het onderwerpen lijstje te kijken en zie dat niemand gereageerd heeft, wel 2 bekeken..?
ga ik zelf kijken, staat er opens een berichtje van jou onder?!!
ben je er nog, btw?
oh ja, ik moet nog steeds gewoon mijn wachtwoord invoeen, kan dat kloppen, of doe ik iets hopeloos fout..? Verward


Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-01 20:06

"heb je wel je cookie aantan"....
ehh..?? hallo..?? Verward
waar heb je het over? zal wel even kijken bij voorkeuren of ik daar zie wat jij bedoelt..
oh, enne, zonder dat (bovenstaand) lukt het in ieder geval niet zonder ww ( error..).

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-01 20:10

beste technische dienst van Heba bv,
heb gekeken en mijn voorkeuren gewijzigd in het schema, druk dan op wijzigen/verzenden, maar krijg vervolgens weer een error..?????

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-01 20:15

haha, ja, ik was van de fjord!
dat heb ik dus ook. Ik weet ook echt niet meer wie wie is, van wat en waarvandaan..
ehh, jij was van... let me think.. of help me even..Bloos
( ik heb de smileys ontdekt goed he..)

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-01 20:26

wha, dat meen je niet, jij hebt ook een fjord?!
leuk!! Haha!
Oliva, klonkt bekend, heeft ze goeie keurings-of ibop punten behaald, zodat ze in de paardenkrant of het fj. boekje heft gestaan? Komt me best bekend voor namelijk..
maarre, vertel, wie is de vader, wat doe je zoal met haar, ehh...tell me more
in welke regio woon je eigenlijk? oh wacht, dat staat bij je gegevens dach ik, als je iets neerzet.
madelein

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-01 21:55

ja, ik heb ook een merrie, leorna (Drageset x Helga, zie site v/h stamboek www.fjordstudbook.com onder uitslagen 2000 Lachen
Ik rijd voornamelijk recreatief, maar ben van plan om ooit series dress. te gaan doen, bijv. t/m M zien te komen. Maar ik heb tot op heden geen eigen vervoer ( zit er aan te komen..) en dus wordt lessen e.d. erg lastig.
Momenteel is ze drachtig van Reitze, een net goedgekeurde 4- jarige hengst. het is haar eerste keer, ook voor mij trouwens, bij m'n eigen paard.
best spannend hoor, vooral nu je al best een buikie gaat zien!
Jij bvent dan zeker op de keuring bij v Bon geweest in Hoenderloo?
Goed hoor een 1 ste premie!
Nu op naar de ibop, da's ook mijn doel. Maar heb 1 x de zadelproef gedaan en ging niet echt 'soepel' zeg maar, hoewel de cijfers nog erg meevielen. Maar 1 5 of 4 is er 1 teveel helaas. Ik denk er nu over om de landbouwproef te doen, die moet wat simpeler zijn, komt vooral op trekkracht en wil aan.
dan zou ik haar met het veulen an de voet moeten (laten?) beleren, want ze heeft nog nooit voor de kar gestaan. Die proeven zijn altijd in november, en ze is uitgerekend eind mei. Dan zouden we zeg maar even ca. 3 maanden hebben om te leren.. ( aug, sept. okt) moet wel mogelijk zijn. Mar of dat lukt met een veulen erbij..
haar moeder kon wel in 10 weken goed voor de kar, en de tekproef is vrijwel alleen maar recht- toe- recht- aan en het meeste in stap en en beetje draf dacht ik. Ze is super sterk, het gaat er vooral om dat ze t begrijpt dat ze moet trekken ( de kar wordt geremd namelijk) en dat ze dus wil aanppakken. daar gaat het om.
De meeste paarden doen en halen de trekproef, meer dan de zadelproef volgens mij.
ja, ik ben en keuringsliefhebber! dat is een leuk daje uit met fjord en fjorden mensen onder elkaar, maar daarnaast doet ze t ook niet slecht ( anders zou ik met haar niet meer gaan denk ik, heeft weinig nut dan).
Op 1 jaar na heeft ze altijd een 1-ste premie behaald. Afgelopen jaar werd ze tot mijn grote verrasing kampioen v/d volwassen merries ( 3 jr en ouder) !
wel lipe ze vaak voorop, maar kampioen was ze nog nooit geworden, behalve op haar 4-de, maar dat was alleen voor de paarden 3 t/m 5 jaar toen.
Zoals je ziet ben ik best trots Lachen
wil jij ook gaan iboppen dit jaar, en welke dan?
heej, havstad he, heeft de jouwe ook de maat van pa vererft, waar hij zo bekend om staat?
madelein

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-01 22:38

ja, dat bedoel ik beekbergen. In H'loo was geen keuring, behalve 1 x per jaar de hengstenkeuring en natuurlijk het jubileum dit jaar.
ja, ik was daar ook, met fjord!
ben jij er ook geweest en evt. meegedaan?
Ik had me ingeschreven voor 2 onderdelen en ze was geselecteerd voor de regio-team-keuringen! ( 10 paarden per gewest).
Ik zou de endurence en de parade ( verkleed) meerijden; voor de enduro heb ik afgemeld, op advies van mijn dierenarts, omdat ze net drachtig was en het toch een zware toch zou worden door het mulle zand.
De keuring en parade hebben we wel meegedaan.
Als je er was; ik gng samen met vriendin Ilona van fjord Ido, als jonkheer en jonkvrouw ( daar moest het op lijken in elk geval..)
Ik had een paarse lange jurk aan ( die best strak zat hier en daar haha), Ilona en zwart pas met 3/4 broek en van die gesp-laarzen en een hoed op met paars veertje. Erg gaaf!
Ik wilde eigenklijk in dameszit ( ook t mooist voor die jurk), maar leorna was erg druk en fel met al die paarden, muziek, politieauto's etc., dat ik dat maar nietr gedaan heb ( a ik had geen dameszadel, dus had het gedaan op m'n gewone zadel.. en b ik rijd zelden in dameszit, dus de ervaring onbrak en dan is het met een "arabieren-fjord" niet zo handig..
heb je ons gezien toevallig..?
heb er wel foto's van die ooit hier zullen komen te staan..

De zadelproef moet je niet onderschatten hoor, je hoort er veel over ( ik ook namelijk " eitje, stelt niets voor, B haal je minimaal..", maar ze zijn best kritisch ( op zich alleen maar goed natuurlijk) !
en bij een 5 heb je al geen B of hoger meer..
Ik moet nu zo stoppen, maar wil je er een andere keer of via de mail alles over vertellen hoor!
doei
madelein


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie