Leuke cadeautips voor vriendin op reis?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Leuke cadeautips voor vriendin op reis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-03 15:11

Mijn beste vriendin gaat 21 oktober voor 3 maanden naar Thailand om te backpacken. De 18e hebben we een afscheidsfeestje georganiseerd (surprise!!) en ik wil haar graag wat leuks en kleins meegeven.
Nu heb ik ooit wel eens oosterse winkeltjes een soort reis-etuitje gezien waarin wat symbolische dingetjes zaten die iemand op reis behoeden voor van alles en nog wat. Maar nu ik het wil kopen is het natuurlijk nergens meer te krijgen.
Zal voor mezelf wat zakdoekjes halen want ik vind het helemaal niet leuk dat ze weggaat Huilen Knipoog Was zo ontzettend graag meegegaan maar helaas pindakaas, dat zit er momenteel niet in.
Heeft iemand anders nog leuke tips om bij zulke gelegenheden cadeau te doen? Moet wel klein zijn, want het moet in de rugzak passen, en ik wil het haar niet aandoen dat ze een paar schoenen minder kan meenemen Haha!

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 15:17

Een klein schrijfboekje, dat als dagboekje/adressenboekje kan fungeren waarin iedereen eerst een verhaaltje (met z'n adres natuurlijk!) schrijft voor je het aan haar geeft.

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 15:43

Iets van een sieraad wat ze altijd bij zich kan hebben?? Herinnering aan jou?!

Dagboek vind ik idd een goed idee.

Of een kaart met beltegoed!!! Kan ze je bellen! Haha!

MrMagic

Berichten: 705
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 16:07

Dimple schreef:
Of een kaart met beltegoed!!! Kan ze je bellen! Haha!


die is leuk Knipoog zorg jij voor een kaart met de juiste valuta Knipoog (beltegoed van de lokale proivider daar Knipoog )

Maar een dagboek ofzo is wel een goed plan Haha!

Michelle

Berichten: 1652
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 16:11

Geef haar iets mee wat ze daar niet kan krijgen... en wat ze bijvoorbeeld wel zou gaan missen... (qua etenswaar bijvoorbeeld)

En anders inderdaad iets wat haar aan jou doet denken vind ze vast kei leuk!!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 16:34

Bij beversport verkopen ze Deed. Das tegen mogen. Neem de sterkste zou ik zeggen (50%). Ze zal je eeuwig dankbaar zijn........

Samantha_

Berichten: 10806
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 16:35

Hmmmz wat zijn mogen??? Haha!

Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 16:40

Een leuk foto album waarin ze al haar mooie foto's kan inplakken als ze terug komt!

Mist

Berichten: 9486
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 19:55

Een foto album van al haar vrienden en familie ? zodat ze jullie toch een beetje bij haar draagt ?

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 21:00

Prima schreef:
Bij beversport verkopen ze Deed. Das tegen mogen. Neem de sterkste zou ik zeggen (50%). Ze zal je eeuwig dankbaar zijn........


uiteraard bedoel ik: muggen!!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 21:09

Jantien schreef:
Een klein schrijfboekje, dat als dagboekje/adressenboekje kan fungeren waarin iedereen eerst een verhaaltje (met z'n adres natuurlijk!) schrijft voor je het aan haar geeft.

Dat is een leuk idee!

Dat zakje waar je het over hebt met die symbolen heb ik geloof ik een keer bij de Wereld Winkel zien liggen...
Hebben ze het daar niet?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-03 21:23

Mist schreef:
Een foto album van al haar vrienden en familie ? zodat ze jullie toch een beetje bij haar draagt ?

Ik denk niet dat een backpacker erg blij wordt van een fotoalbum Haha!
Ik heb trouwens al iets soortgelijks, ik maak een eigen site voor haar waar ik tijdens haar reis haar digitale foto's op zet. Lachen

Muggenspul heeft ze al gekocht zei ze. En het adresboekje heeft ze ook al in de tas zitten.

En iets lekkers voor onderweg is idd wel een idee. Ze is gek op biggetjes. En die heb je VAST niet in Thailand Haha!

Vandaag bij een oosters winkeltje toch maar weer navraag gedaan naar dat reis-etuitje, ze gaan wat voor me rondvragen of het nog ergens te krijgen is. Wereldwinkel is idd ook nog een optie, kan ik ook nog even heenbellen, bedankt voor de tip!!!

En meer tips zijn natuurlijk altijd welkom

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 21:24

Ik ken een meisje dat momenteel op wereldreis is, en zij kreeg voor haar laatste verjaardag hier... plastuiten! *LOL*

Altijd handig om bij je te hebben op reis. Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-03 21:53

En Ka waar koop je zoiets? Haha!
Heb trouwens ook een erg leuk besteksetje gespot, lijkt als een inklapbaar zakmes, maar er zit dus een vork, lepel en mes in.
Alleen hoe je dan met mes èn vork moet eten is me nog niet duidelijk Schijnheilig

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 21:55

Volgens mij kwamen deze bij het Kruidvat vandaan. De BodyShop heeft ze ook, dacht ik.

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 22:49

Iedere drogist.
Ik had voor mijn zus een toilettasje met van die reisdingen van The Bodyshop: een handdoek die klein is en megagoed droogt, zeep zonder water, waterreinigingstabletten, diacure tegen de dunne ...Misselijk paracetamol , en een condoom Haha!. Zo was ze goed voorbereidt, haha. Bij The Bodyshop hebben ze een hele lijn producten voor reizigers.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 15:47

een mini naaisetje, te krijgen bij Bever en zo.

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 17:54

Cody heeft de Orient in Emmen die reisetuitjes niet?

Sting

Berichten: 12858
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 18:48

Cody schreef:
Alleen hoe je dan met mes èn vork moet eten is me nog niet duidelijk Schijnheilig


2 van die messen kopen Haha!:D:D:D

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 18:57

condooms Schijnheilig Schijnheilig

misschien een sleutelhanger waar ze een klein foto'tje in kan doen van haar vriendin en familie Haha!