Beetje ingewikeld relatie probleem...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-03 21:11

Echt heel erg bedankt voor alle lieve berichtjes. Ik heb zo het gevoel dat ik toch een beetje steun heb.. Ik ga me vriend zo bellen.. heb net die meid nog een keer aan de telefoon gehad en hij blijkt die vriend van hem gebeld te hebben om te vragen of ze het verhaal wouden verdraaien.. Dus voor mij is het gedaan nou nog hopen dat ik me sterk kan houden en hem los kan laten.. Want bij het idee alleen al wordt ik week Huilen .. Ik hou ook gewoon nog heel veel van hem maar hier wil ik niet mee leven.. Me vertrouwen is zo beschaamt dat het toch nooit meer zal gaan werken... Huilen

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 21:15

He meid, wat ontzettend rot om zo belazerd te worden... Sterkte.

Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 21:23

Mooi klote ja!!! Dat ie dat lef nog heeft zeg!!!! Hij moet maar vantevoren nadenken wat ie kwijt raakt ipv achteraf!
Ik zou zeggen houdt je inderdaad sterk en reageer hard, daar heb je ze dan nog het meeste mee!

We horen wel hoe het afloopt! Sterkte...

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 21:53

ik vindt het echt heel vervelend voor je.
ik kan je ook heel goed begrijpen,om aldoor in zo'n onzekerheid te zitten is vreselijk,en het vertrouwen weer terug te krijgen is heel moeilijk.
Ik wens je echt veel sterkte toe...

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-03 23:00

Heb hem net aan de telefoon gehad.. Hij gaf wel toe dat dat met het meisje van oud en nieuw niet helemaal zuiver was maar hij heb verteld hoe het zat (deden die vrienden niet) en het is niet echt een drama.. De rest blijft hij ontkennen... en hij zegt het al eerder met deze vriend gehad te hebben toen hij wat jonger was.. Maar goed ben dus nog niet echt veel wijzer geworden en heb nog niks besloten wel gezegt dat het warschijnlijk nooit meer goed komt maar ik wil nu wel eens feiten.. Want het is nu hun woord tegen het zijne en ik zit er midden in... Weet alleen niet waar ik nou weer feiten vandaan moet hallen..

Iemand een suggestie??

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 23:25

Hij heeft toegegeven dat het meisje van oud en nieuw een feit was, net als die vrienden zeiden. Waarom zouden hun de rest er dan ook bij liegen? Dit is imo al genoeg om een relatie te verbreken..

Ik wil je vriend niet beschuldigen maar hij kan de gedachte hebben van 'als ik haar alleen vertel van één meisje, misschein vergeeft ze het me dan... de rest betekent het einde..'
Dit moet je je wel afvragen. Als hij je niet kwijt wilt kan het best zo zijn dat hij een deel toch ontkent.

Begrijp me goed, ik heb het beste met je voor en wil je vriend niet vals beschuldigen. Maar dit zijn toch dingen waar je aan moet denken, anders wordt je alleen maar meer gekwetst. Zoals gezegd, mensen kunnen keihard liegen Scheve mond

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-03 11:18

Heb net het hele verhaal weer zitten lezen..
Beetje belachelijk eigenlijk dat ik me hele probleem op het internet zet..
Maar ja tis nu al gebeurt en ik ben eigenlijk heel erg blij met de reacties...
Wat er gaat gebeuren weet ik nog niet..
Maar denk niet dat er nog wat te redden valt dus het is warschijnlijk wel voorbij maar toch ga ik proberen uit te zoeken hoe het nou zat...
Ik moet het gewoon weten..

Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 14:01

Dat moeten weten dat ken ik!!! Helaas willen mannen je vaak daarbij niet helpen.................

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 14:13

Het eerste verhaal en het feit dat hij zijn vriend nog eens gebeld heeft om te vragen of hij zijn verhaal wilde aanpassen zou eigenlijk al genoeg moeten zijn. Maar ik weet ook hoe moeilijk dat is, heb het ook een keer meegemaakt in een vorige relatie.
Achteraf ben je vast enorm blij dat je vriendin en die vriend van je vriend wèl eerlijk tegen je wilden zijn, dat pleit voor ze.
Het moet wel je eigen beslissing zijn als je ermee stopt, maar laat niet met je sollen meid Knipoog Sterkte ermee.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 14:18

Wat een k u t situatie... het lijkt me dat je nu overal aan gaat twijfelen, aan zijn woorden etc. Vertrouwen is dan wel kapot.
Vooral dat ie dan iemand belt om het verhaal te laten veranderen....
het ziet er naar uit dat ie goed kan liegen.
Ga er niet vanuit dat je de waarheid te horen krijgt, ga op je gevoel af...als hij zegt:'dit is de hele waarheid' maar jouw gevoel zegt van... 'het klopt nog niet' luister naar jezelf. Laat je niet gek maken door zo'n eikel.