Beetje ingewikeld relatie probleem...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Beetje ingewikeld relatie probleem...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-03 13:35

Ik heb al 2 jaar een vriend. Het gaat de laatste tijd niet helemaal lekker maar ook niet zo dat we echt uit elkaar willen (beetje een dipje) en we zijn er van overtuigt dat we eruit komen...

Maar nu komt het gister had ik zijn beste vriend over msn gesproken en die zegt al een tijdje dat Jeroen niet helemaal zuiver is (niet met zoveel woorden). Gister zei hij tegen mij dat ik zijn ex-vriendin moest bellen zodat zei mij het hele verhaal kon vertellen want dat wou hij niet doen omdat ze zulke goeie vrienden zijn... Ik dus toch wel nieuwschierig en bel haar op.. Dus ze begint met vertellen dat mijn vriend met de jaarswisseling haar vriendin heeft proberen te versieren terwijl ik dus boven al lag te slapen. En dat hij toen hij op reis was (bij de marine) ook een aantal meisjes heeft genomen... en dat zijn beste vriend hem zelf met andere meisjes heeft betrapt toen hij langs kwam...

Het is dus eigenlijk heel duidelijk maar ik snap het niet want mijn vriend is helemaal niet zo naar mijn idee... Ik weet niet wat ik nu moet doen want me vriend is helemaal overstuur en zegt dat er helemaal niks van klopt...

Aan de ene kant lijkt het allemaal zo ver weg en onwerkelijk terwijl het toch over ons gaat..
Maar ik geloof die vriendin wel (is ook een vriendin van mij) en waarom zou zijn beste vriend hem naaien daar kan ik ook niet bij...

Iemand ervaring of tips???

enne sorry voor het zeikerige verhaal maar ik moet het toch ergens kwijt en praten doe ik niet zo makkelijk (over dit soort dingen)...


Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-03 13:48

Nou het probleem is een beetje als ik die meid aan de telefoon heb dan kan ik het allemaal wel begrijpen en dan geloof ik het ook en is het heel duidelijk dat ik niet door wil met hem...

Enne missy dat gaf die vriend ook al als reden aan.. En ook omdat hij mij te aardig vond om me zo te laten behandelen..Maar ondanks dat (waren ook goeie vrienden van mij) ben ik wel boos dat ze er nu pas mee komen... als het al vanaf nieuwjaar af gebeurt...

Maar heb ik hem aan de telefoon dan lijkt het zo ver weg. Ik zou het ook nooit achter hem zoeken... En hij kan ook met een stale blik zeggen dat het niet zo is...

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-03 14:48

Pipo schreef:
VOlgens mij is de desbetreffende dame een beetje jaloers. Ik zou het ook niet echt geloven. De manier waarop je het hier verteld komt bij mij niet serieus over.

En als je vriendje nu echt zegt dat het niet waar is.............???


Nou ik weet dus wel heel zeker dat dat meisje niet jalours is.. Ik ken haar toch wel zo goed dat ik zeker weet dat zij niks van hem moet...

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-03 14:52

Ja dat leger gebeuren zit me ook helemaal niet lekker en iedereen heft me ervoor gewarschuwt maar hij lijkt zo onschuldig... En jij verteld echt precies wat ik ook allemaal van hem hoor en zie...

Ik denk dat ik hem er gewoon mee ga confronteren en desnoods ga ik ervoor zorgen dat die vrienden er ook bij komen dan mogen ze eens tegen elkaar gaan zeggen wat er nou wel en niet waar is... Want ik weet het nu niet meer... Ik hou te veel van me vriend om hem zonder enig 'echt' bewijs de deur uit te zetten want dit zijn alleen maar verhalen die ik gehoord heb... Maar aan de andere kant waarom zouden die vrienden erover liegen niet 1 van hun beide bereikt er iets mee.. Tja een boze Jeroen maar daar zitten ze ook niet op te wachten lijkt mij...

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-03 14:53

En bedankt dat jullie even wouden reageren...

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-03 16:03

Pinky_girl schreef:
Jeetje wat rot meid Scheve mond .
Vooral omdat hij zegt dat er totaal niets aan de hand is.
Als hij het toegaf kon je boos zijn en dan beslissen of je bij hem bleef of toch niet, maar nu sta je zo onzeker, zo machteloos...

Sterkte Ach gut


Nou ik denk niet dat ik het haar kwalijk kan nemen.. Want ik heb haar gebeld omdat ik nieuwschierig werdt toen mij verteld werdt dat zij meer wist.. Dus zij heb het alleen vertels omdat ik ernaar vroeg...


Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-03 16:08

Lianne007"]
[quote="Missy"][quote="Lianne007 schreef:
das waar,maar er waren nog meer dingen gebeurd,waar je je twijfels wel van krijgt.


Tja, het is altijd lastig, zulke gebeurtenissen. Ik hoop voor je dat alles weer goed verloopt tussen jullie(of is het uit??...)
[/quote]

dank je...het is gelukkig weer goed gekomen

dat hoop ik ook voor jou roxxie OK dan!
[/quote]

Dank je maar ik zit er op het moment nog midden in en zie nog geen uitweg dus het is nog even afwachten...

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-03 20:11

Echt heel erg bedankt voor alle lieve berichtjes. Ik heb zo het gevoel dat ik toch een beetje steun heb.. Ik ga me vriend zo bellen.. heb net die meid nog een keer aan de telefoon gehad en hij blijkt die vriend van hem gebeld te hebben om te vragen of ze het verhaal wouden verdraaien.. Dus voor mij is het gedaan nou nog hopen dat ik me sterk kan houden en hem los kan laten.. Want bij het idee alleen al wordt ik week Huilen .. Ik hou ook gewoon nog heel veel van hem maar hier wil ik niet mee leven.. Me vertrouwen is zo beschaamt dat het toch nooit meer zal gaan werken... Huilen

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-03 22:00

Heb hem net aan de telefoon gehad.. Hij gaf wel toe dat dat met het meisje van oud en nieuw niet helemaal zuiver was maar hij heb verteld hoe het zat (deden die vrienden niet) en het is niet echt een drama.. De rest blijft hij ontkennen... en hij zegt het al eerder met deze vriend gehad te hebben toen hij wat jonger was.. Maar goed ben dus nog niet echt veel wijzer geworden en heb nog niks besloten wel gezegt dat het warschijnlijk nooit meer goed komt maar ik wil nu wel eens feiten.. Want het is nu hun woord tegen het zijne en ik zit er midden in... Weet alleen niet waar ik nou weer feiten vandaan moet hallen..

Iemand een suggestie??

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-03 10:18

Heb net het hele verhaal weer zitten lezen..
Beetje belachelijk eigenlijk dat ik me hele probleem op het internet zet..
Maar ja tis nu al gebeurt en ik ben eigenlijk heel erg blij met de reacties...
Wat er gaat gebeuren weet ik nog niet..
Maar denk niet dat er nog wat te redden valt dus het is warschijnlijk wel voorbij maar toch ga ik proberen uit te zoeken hoe het nou zat...
Ik moet het gewoon weten..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Banjer, _Nadia_, AhrefsBot, AmberG, BarbaravdW, Berdien, Bo_Y, Century, Froukje, Googlebot, GrapeshotBot, Guusje17, History_, Jade91, JeaDH, JesdaJinn, Keizerinnnn, kreekie, leonietje, lina1998, Majestic-12, Miez, miezelke, MightyMike, MissMarije, Mrskiwi, Nymphe, OmgiliBot, Pardoesje, pinto_1, Renkle, Saaams, Selina, SennaS, Summerfly, Suusw, Tsplendid, Unoo, ViveChopin07, Winged, xPabloBokt, xSwanHeart, Yipee en 64 bezoekers