Beetje ingewikeld relatie probleem...

Moderators: Dani, Murthul, Amaryllis, Muurp

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 13:40

Misschien heeft die ene vriend het je vertelt omdat het zo niet langer kon(als het waar is)

Ik zou je vriend ermee confronteren, dat is de enige oplossing om achter de waarheid te komen. Hoe moeilijk het misschien ook is, wat moet je anders..

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 14:39

Roxxie schreef:
Maar ondanks dat (waren ook goeie vrienden van mij) ben ik wel boos dat ze er nu pas mee komen... als het al vanaf nieuwjaar af gebeurt...

Ik kan het wel begrijpen dat ze er zo lang mee hebben gewacht. Je weet natuurlijk nooit hoe diegene gaat reageren. Soms reageren mensen ontzettend fel, schreeuwen ze dat de ander jaloers is en heb je knallende ruzie. Je hebt risico dat je vriendschap er aan verloren gaat..
Ik vindt het goed van ze dat ze het uiteindelijk toch verteld hebben, ze hadden het ook voor zichzelf kunnen houden toch

Ik wens je iig heel veel succes en sterkte

WoW-addict ^.^

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 15:52

Lianne007 schreef:
ik vond zelfs smsjes in zn telefoon,wat al die W**ven "hem wel niet te bieden hadden".

Dat hoeft nog niet te beteken dat hij is vreemdgegaan(of er stond ook iets daarvan in die smsjes, maar daar zeg je niets over)
Mijn vriend kreeg een jaar geleden ook smsjes van een meisje dat ze hem miste. Nou, ik had het niet meer. Boos, verdrietig, alles. Maar hij is nooit vreemdgegaan. Je zult je verbazen hoeveel meiden soms een betonplaat voor hun kop kunnen hebben.

Sorry, weer ontopic. Nogmaals, veel sterkte Ach gut

WoW-addict ^.^

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 16:00

Lianne007 schreef:
das waar,maar er waren nog meer dingen gebeurd,waar je je twijfels wel van krijgt.

Tja, het is altijd lastig, zulke gebeurtenissen. Ik hoop voor je dat alles weer goed verloopt tussen jullie(of is het uit??...)

WoW-addict ^.^

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 22:25

Hij heeft toegegeven dat het meisje van oud en nieuw een feit was, net als die vrienden zeiden. Waarom zouden hun de rest er dan ook bij liegen? Dit is imo al genoeg om een relatie te verbreken..

Ik wil je vriend niet beschuldigen maar hij kan de gedachte hebben van 'als ik haar alleen vertel van één meisje, misschein vergeeft ze het me dan... de rest betekent het einde..'
Dit moet je je wel afvragen. Als hij je niet kwijt wilt kan het best zo zijn dat hij een deel toch ontkent.

Begrijp me goed, ik heb het beste met je voor en wil je vriend niet vals beschuldigen. Maar dit zijn toch dingen waar je aan moet denken, anders wordt je alleen maar meer gekwetst. Zoals gezegd, mensen kunnen keihard liegen Scheve mond

WoW-addict ^.^

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie