Beetje ingewikeld relatie probleem...

Moderators: Dani, Murthul, Amaryllis, Muurp

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 14:04

Geloof me mannen kunnen goed liegen. Mijn ex bleef ook met een stalen gezicht zeggen dat het niet waar was en janken en zeggen dat ik de enige was blablabla. Hij heeft zelfs die meid uitgenodigd op zijn verjaardag en waarschijnlijk die avond ook nog met haar staan klooien. En dan nog ontkennen en leuk doen. Later bleek ie het wel verteld te hebben tegen een vriend. Dus daar zou ik niet opaf gaan dat je het niet achter hem zoekt en dat hij zegt dat het niet waar is.

Ik denk dat je op je gevoel moet afgaan of je het verhaal gelooft en wat je nu dus er verder mee wilt. Ik snap dat het onwerkelijk lijkt maar probeer het te laten bezinken en dan een beslissing te nemen.

Ik heb mijn relatie redelijk snel verbroken toen ik wat in de gaten kreeg, zeg maar een paar dagen later. Ook al bleef hij zeggen dat het niet waar was mijn gevoel zei dat het wel zo was en later is dit dus nog bevestigd door iemand.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 20:23

Mooi klote ja!!! Dat ie dat lef nog heeft zeg!!!! Hij moet maar vantevoren nadenken wat ie kwijt raakt ipv achteraf!
Ik zou zeggen houdt je inderdaad sterk en reageer hard, daar heb je ze dan nog het meeste mee!

We horen wel hoe het afloopt! Sterkte...

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 13:01

Dat moeten weten dat ken ik!!! Helaas willen mannen je vaak daarbij niet helpen.................

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie