Mag ik nog een keer? :D (discussie?)

Moderators: Leo, Muurp, Dani, Murthul

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

pieterjan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 12:45

ok laura,

je wilt het gewoon niet snappen! kijk , vanaf je hier een mening neerzet die niet past in bart zen gedachtenwereld dan wordt je gelijk afgezeken, zo is het gewoon! je kan zeggen van , neen zo is het niet maar toch ist zo !! EN dan van die opmerkingen waarom kom je hier nog?? tja je hebt altijd mensen met wie je goed communiceert zoals ik en jippie suus fitzroy mytens etc etc

Volgens mij val bokt gewoon op aan de verscheidenheid, en zijn mytens ik en zo helemaal recht uit, egen mytens en mij enzo kan je zeggen sorry voor de moment vind ik je een poedersuiker, en dat kan niet met bart !! ach ieder zijn goei kanten, laura ik wijs je er wel op als er weer iets voorvalt!
Was jij dat trouwens dat nie in zijn eigen naam op horses kwam Gaaaap

VOORZITTER AFM

pieterjan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 19:03

voor karin :

ik en heike hebben nog niet echt probs met elkaar gehad ! dat is gewoon zo dus me Lovers heike, en ach yor en ik zijn een icqstel haha en ze weet dat ik zo een dingen niet meen Haha!

VOORZITTER AFM

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie