vrouw neergestoken op tilburg centraal

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

vrouw neergestoken op tilburg centraal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-03 14:51

Er is net een vrouw neergestoken op tilburg centraal.
Ik stond eigenlijk op tilburg west, maar door een stroomstoring reden er geen treinen. Ik dus snel met de bus naar centraal in de hoop daar de trein te kunnen nemen. Kom ik daar aan is het een chaos. Er stonden allemaal politieauto’s. Dus wij naar binnen, staan er kei veel mensen. En is het afgezet met lint. Bleek dat er een vrouw was neergestoken door haar broer. Er lag daar allemaal bloed op de grond enz. Iemand zei dat de dader gelijk was opgepakt door een agent die een paar meter verderop stond toen het gebeurde.
Ik las net op teletekst dat ze in been en bil was gestoken en dat het wel meeviel.
Het gaat goed met tilburg de laatste tijd, de ene steekpartij/ongeluk naar het andere

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 15:38

Ook weer eerwraak?

Vanillia

Berichten: 7657
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 16:03

ECHT? wanneer? normaal fiets ik er altijd langs, alleen nu niet want ik ging nog even naar de stad.. mijn school is 100m van het station vandaan en normaal horen we altijd wel politieauto's etc. die komen altijd langs onze school..

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-03 16:34

Het was binnen gebeurd ongeveer tussen 1 en half 2. buiten stonden wel meer als 10 politiewagens.
Het staat teletekst van omroep brabant. (daar staat trouwens dat het om 2 uur is gebeurd maar dat klopt nie) ik zal wel eens kijken of ik het ook op internet kan vinden.

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-03 16:39

er staat: de politiewoordvoerder vermoed dat de man zijn zus neerstak omdat zij omging met een man van niet afghaanse afkomst.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 17:55

tsssk gaat lekker daar in tilburg Lips are sealed

gelukkig leeft de vrouw nog, maar je gaat je zus toch niet neersteken?:?

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 17:58

Renske20 schreef:
gelukkig leeft de vrouw nog, maar je gaat je zus toch niet neersteken?:?

In sommige geloven is het "normaal" om eerwraak te plegen. Zelf vind ik het natuurlijk belachelijk! Ik moet er niet aan denken om me broer iets aan te doen, omdat zijn vriendin me niet aan staat (ook al zijn me broer in ik niet de closede).
Ik hoop wel dat het goed gaat komen met die vrouw.

Idooltje

Berichten: 2313
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 18:04

Het gaat goed in nederland. Steeds vaker hoor je dat er mensen worden neer gestoken of geschoten door wraak of afrekening. Echt niet meer normaal! Ik zou het echt niet kunnen om me eigen broer neer te steken en dan misschien wel een moord op je geweten te hebben. Gatsie als ik eraan denk gaat er een rilling over me rug.
Ik heb weleens iemand dood op straat zien liggen toen ik nog klein was. Ik heb maanden lang nachtmerries gehad Verdrietig !

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 18:34

oh getver...Daar sta ik dus ook 2 keer per week..

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 21:20

Het is wel weer raak in Tilburg! Vorige keer die buschauffeur!! en nu deze vrouw!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 09:22

ja, alleen bij die buschauffeur heet het zinloos geweld, en dat is gedaan door een onbekende. en bij die vrouw was het eerwraak, gestoken door haar EIGEN broer! Had ik het dus weer goed geraden........