Ik ga verhuizen....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Ik ga verhuizen....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-03 18:14

Ik weet het al heel lang maar nu we er steeds dichter bij komen vind ik het zo vreselijk oliebol...Heb er al een paar keer om moeten janken...Het ene moment vind ik het niet zo'n ramp en het andere moment barst ik in tranen uit als ze het woord VERHUIZEN uitspreken...Nou is het probleem ook nog dat mijn moeders vriend zijn huis nog niet kwijt is dus moeten we eerst tijdelijk bij hem in wonen...Nou joepiedepoepie!..( ) Zijn jullie in de pubertijd weleens verhuisd en toen je verhuisd was viel het mee/tegen? En was je ook verdrietig van te voren en waarom?....Ik ben gewoon bang dat als we verhuisd zijn we steeds minder contakt gaan krijgen met onze vrienden hier en misschien wel helemaal niet meer en dat moet NIET gebeuren!!! Boos! ...(misschien komt dit kinderachtig over (ben ook nog kind) maar ik vind het echt erg...) Huilen Huilen Huilen

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 18:19

dat is inderdaad wel balen, ik ben zelf nog nooit verhuisd maar ik kan me voorstellen dat het erg is om te verhuizen! Ik denk dat als je zelf (en je vrienden natuurlijk) gewoon erg je best gaat doen om elkaar te zien, dan zal de vriendschap wel blijven Haha!

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-03 18:26

Suleika schreef:
dat is inderdaad wel balen, ik ben zelf nog nooit verhuisd maar ik kan me voorstellen dat het erg is om te verhuizen! Ik denk dat als je zelf (en je vrienden natuurlijk) gewoon erg je best gaat doen om elkaar te zien, dan zal de vriendschap wel blijven Haha!


Ja daar ga ik zeker mn best voor doen...Maar omdat de afstand 54 kilometer is ben ik bang dat mn moeder me niet supervaak wil brengen...

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 18:32

Ik ben heel vaak verhuisd toen ik klein was. Ik heb een aantal verschillende basisscholen gehad en twee middelbare scholen. De enige school die ik op een gebouw heb afgemaakt is mijn hbo geweest.

En ja, de ene plek is leuker dan de andere, maar het is ook maar net hoe je je zelf opstelt. Probeer ook de positieve dingen er van te zien. Je zult daar ook een hoop nieuwe mensen leren kennen. En dmv internet/email/msn kun je ok nog volop contact houden met je vrienden van de plaats waar je nu woont.
Misschien kun je in de vakanties eens gaan logeren bij je "oude" vriendinnen of ze komen een keer bij jou.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 18:36

Ik wil juist verhuizen... Ik wil dichter bij mijn vrienden wonen, pony bij huis hebben. Jammer genoeg gaan mijn ouders morgen bij een huis in Joure kijken.. Balen! (ik hoop stiekem dat het niks is Schijnheilig )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 18:45

Ik ben vanaf mijn 12e, 5 keer verhuisd, waarvan de laatse keer toen ik 23 was.
De eerste keer vond ik verschrikkelijk, omdat we toen op een boerderij woonden en toen naar een huis in de bebouwde kom gingen wonen.
Dat vond ik echt verschrikkelijk.

Daarna zijn we nog vaker verhuist naar andere huizen in de bebouwde kom, maar dat deed me niet veel.

maar het niet in het buitengebied wonen, mis ik nu nog steeds.
Die vrijheid, geen buren met jankende kl*te kinderen.
Daar wen je nooit aan Verdrietig

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-03 18:57

Ohw dan ben ik eigenlijk een groot zeur want wij gaan van een rijtjeshuis naar een vrijstaand huis...Mijn moeders vriend woont wel in een 2 onder 1 kapshuis maar we zoeken naar een huis met minimaal 1500 vierkante meter grond...Maar toch de mensen hier zijn toch heel speciaal geworden (vooral mijn beste vriendin Amanda,onze buren en dergelijke)...Mijn familie komen we nu 1 keer in de week en dat blijft zo dus dat is geen probleem maar de andere mensen zie ik gewoon zo vaak...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 19:04

waarom zou je een zeur zijn?
Vind ik helemaal niet hoor.
Het is best logisch dat je je bekende omgeving en alles wat daar bij hoort gaat missen en daar tegenop ziet.

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 19:47

Wij gaan ook verhuizen,op welke termijn is nog niet duidelijk,omdat mijn ouders nog aan het scheiden zijn...Ik begrijp helemaal dat je het doodeng vind..De grond wordt onder je voeten lijkt weg te vallen...

Veel succes

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-03 13:57

KellyenXena schreef:
Wij gaan ook verhuizen,op welke termijn is nog niet duidelijk,omdat mijn ouders nog aan het scheiden zijn...Ik begrijp helemaal dat je het doodeng vind..De grond wordt onder je voeten lijkt weg te vallen...

Veel succes


Inderdaad....Gelukkig heb ik 1 ding om naar uit te kijken...De manege is 10 min fietsen van het huis van mijn moeders vriend...Ik kan dus eindelijk weer op les...Toch vind ik het hardstikke k ut en eng......... Als we eenmaal een huisje hebben met een lapje grond krijg ik misschien wel een pony heeft mijn moeder me eens verteld toen ik weer eens erg verdrietig was Haha! ...Wie gaan er nog meer verhuizen/zijn net verhuisd?

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 14:04

Ik ben twee jaar geleden verhuist. Ik vond het ook vreselijk. Want ik ging weg uit mijn omgeving (vrienden enzo) Ik was wel blij dat we uit dat huis gingen. Nu ben ik er wel blij om want we hebben de paarden aan huis en ik heb veel nieuwe vrienden en met die oude ga ik ook nog soms om. Maar toch is het vreemd, het heeft heel lang geduurd voor ik me hier thuis voelde.
Veel succes en sterkte Ach gut

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 14:21

Ik ben als kind verhuisd, toen ik halverwege de zesde klas was (nu groep 8 geloof ik Verward ). Ik vond dat helemaal niet leuk, vooral niet omdat ik in een klas kwam, waar iedereen elkaar al vanaf de kleuterschool kende en een hechte groep was. Ik heb toen echt een moeilijk half jaar ghad Scheve mond !
Toen ik naar de middelbare school ging, veranderde dat wel, daar was immers -bijna- iedereen weer vreemd in de klas Knipoog !
Ik moet wel eerlijk zeggen, dat de vrienden die ik in de jaren ná de verhuizing heb leren kennen, nu nog steeds goede vrienden zijn (inmiddels dus al bijna 27 jaar!!!) en de vrienden die ik voor de verhuizing had, vrijwel nooit meer heb gezien. Zelfs nu ik alweer 15 jaar in Dld. woon, heb ik nog regelmatig kontakt!
Ik snap dus goed wat jij bedoelt; op het moment zitten we een beetje in dezelfde situatie. Mijn man en ik hebben een héél gaaf "huis" gevonden, waar we dolgraag zouden gaan wonen, hier zo´n 55 km verderop. Er zit ong. 6 Ha land bij, dus dan kan mijn droom (paarden aan huis) in vervulling gaan.
Nu hebben wij ook 2 kinderen (13 en 9) en zij zijn dan ook de reden dat we erg twijfelen Scheve mond ! Onze dochter zit in de tweede klas van de middelbare school, onze zoon in de derde (groep 5) van het basisonderwijs. Vooral voor onze dochter zal het erg moeilijk zijn en zij is degene die zich met hand-en-tand tegen een evtl. verhuizing verzet...
We zijn er nog niet uit wat we doen; het plekje waar we kunnen gaan wonen is echt uniek, zo´n kans krijgen we 99,9 % zeker nooit meer, maar de kinderen zijn voor ons natuurlijk ook super belangrijk... moeilijk hoor!

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-03 15:02

Ik ben dus niet de enige die veel problemen met verhuizen heeft...Nou ik ga er gewoon het beste van maken...En hopen dat ik bij het nieuwe huis een ponytje krijg...Het zal eerst wel rot worden maar daar is ook internet Haha!

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 15:05

Ik ben nog nooit verhuist, maar het lijkt me verschrikkelijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 15:06

Mijn moeder zijn nieuwe vriend had in de weekenden dat wij er waren al gezorgt voor een te gekke pony. Soort van omkopen dus.

Toen ze gingen samenwonen en we dus bij hem introkken was ik de enige die het NIET erg vond, maar heel graag dat wilde. Mijn zus had er wel problemen mee.

Ik zag alleen maar voordelen:
Hij had een jeep met trailer, vond paarden leuk, had een pony voor mij geregeld. Mocht eindelijk regelmatig op wedstrijd en ga zo maar door.

Nou dan maak je een 13 jarige wel blij hoor!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 15:09

Pipo schreef:
Mijn moeder zijn nieuwe vriend had in de weekenden dat wij er waren al gezorgt voor een te gekke pony. Soort van omkopen dus.

Toen ze gingen samenwonen en we dus bij hem introkken was ik de enige die het NIET erg vond, maar heel graag dat wilde. Mijn zus had er wel problemen mee.

Ik zag alleen maar voordelen:
Hij had een jeep met trailer, vond paarden leuk, had een pony voor mij geregeld. Mocht eindelijk regelmatig op wedstrijd en ga zo maar door.

Nou dan maak je een 13 jarige wel blij hoor!


zijn??? Verward ... Tong uitsteken sorry, kon het even niet laten... kan me trouwens idd voorstellen dat een 13-jarige dat wel erg leuk vindt; pony, jeep, trailer...

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-03 15:16

Haha ja!
Maar het zal eeen ramp worden als mijn moeders vriend een pony geregeld had....Zal vast een Shet worden die alleen maar stil in de wei staat...Gelukkig voor jou dat hij er verstand van heeft!...Maar als wij verhuizen gaan kan het nog wel ff duren voordat er een pony komt....Mijn moeder zegt nu dat ik er geen krijg omdat ik steeds zeur maar waarom zoekt ze dan een huisje met stallen erbij??? Tong uitsteken

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 18:39

Zo wil ik ook wel verhuizen Tong uitsteken
Gaaf joh! paardje aan huis..
Wij waren net voor de scheiding ook op boerderijen jacht..Dat is dus niet meer doorgegaan.. Verdrietig
Mijn ma zoekt nu ook iets met grond,maar dat is onbetaalbaar,of je moet heel dat huis renoveren

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 19:28

Pipo schreef:
Mijn moeder zijn nieuwe vriend had in de weekenden dat wij er waren al gezorgt voor een te gekke pony. Soort van omkopen dus.

Toen ze gingen samenwonen en we dus bij hem introkken was ik de enige die het NIET erg vond, maar heel graag dat wilde. Mijn zus had er wel problemen mee.

Ik zag alleen maar voordelen:
Hij had een jeep met trailer, vond paarden leuk, had een pony voor mij geregeld. Mocht eindelijk regelmatig op wedstrijd en ga zo maar door.

Nou dan maak je een 13 jarige wel blij hoor!


Ja, dat zou ik ook wel willen!

Ik ben nog nooit in m'n leven verhuist.
We hebben het er wel vaker over gehad thuis.
Naar een groter huis, zodat ik een grotere kamer zou krijgen. (Heb nu best een kleine kamer).
Dat vind ik dan wel leuk.
Maar aan de andere kant, dalijk heb je van die rotburen naast je met jankende poeten (kinderen dus, is dialect, sorry Tong uitsteken), en van die honden die nooit ophouden met blaffen.

In elk geval heel veel sterkte en succes!
En natuurlijk veel plezier in je nieuwe huis en omgeving!
Wel gaaf die stallen aan huis! Die zijn vast niet voor niks Knipoog

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-03 19:38

Feetje schreef:
Wel gaaf die stallen aan huis! Die zijn vast niet voor niks Knipoog


Ach natuurlijk zijn die voor niks...Mijn moeder had vanmiddag weer een huisje waar een stal bij was en waar achter een bak was die je dan moest delen met de buren...Ik zo: wat moeten we dan met die stal? Moeder: uhmm die zit er nou eenmaal bij en kunnen we altijd nog iets van maken... Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken

Bedankt trouwens dat je me veel plezier daaro wenste...Ik hoop gewoon dat het er gaaf word...