Ik... docente maatschappijleer?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Ik... docente maatschappijleer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 01:41

Ik zat al een tijdje na te denken over wat ik nu eigenlijk wil gaan doen. Heb VWO gedaan, jaartje gewerkt, anderhalf haar rechten gestudeerd, een paar maanden psychologie en daarna ben ik weer een jaar gaan werken.

Nu zit ik even zonder werk en was al een tijd aan het denken over wat ik nu wil...
En ineens had ik het. Ik word juf. Niet op de basisschool hoor, heb echt geen zin in een dozijn kleine schreeuwproducenten om me heen Haha!.

Docente maatschappijleer lijkt me wel wat. Ik heb nu gemaild of ik alsnog in kan stromen in de deeltijdopleiding. Ben heel benieuwd...

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 10:04

Dat klinkt best goed. Ikzelf zie me niet voor een klas vol pubers staan, maar als het jou aanspreekt, waarom niet?
Ik hoop dat je in kunt stromen bij de opleiding. Succes!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 10:09

Ik heb nu ook maatschappijleer, en ik moet zeggen ik vind t een super vak, ook doordat de leraar t leuk maakt, iig veel succes!En hopen dat je kunt instromen Haha!

juval

Berichten: 13200
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 10:47

wat leuk! veel succes. Maatschappijleer vond ik altijd een heel leuk vak. (ook door de grappige leraar)

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 11:12

Dat lijkt me echt heel erg leuk om les te geven.
Ik vind Maatschappij echt een van de leukste vakken, heel leerzaam en belangrijk.

Welk Niveau zal je dan les willen geven?

Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 14:45

Fijn dat je in elk geval een idee hebt wat je nou echt wil, leuk. En succes hoop dat je instroomt!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 15:05

Leuk zeg!
Ik vond mijn docent maatschapij leer echt gaaf. Was een vent met eigen mening die hij ook sterk uitte!

UK_eef

Berichten: 4218
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 16:39

hey! hardstikke leuk! ik zit nu ook 1e jaars voor engels, en er zitten echt ontzettend leuke mensen op die het allemaal een stuk leuker voor de klas willen maken..!! hardstikke leuk, en het ALLERgrootste voordeel: 6 WEKEN VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 16:40

Ik zou nog niet weten op welk niveau ik uiteindelijk les wil ga geven, uiteindelijk wil ik natuurlijk wel alle niveaus kunnen .
Of het de juiste keuze is, is natuurlijk nog even afwachten, maar het lijkt me in ieder geval heel erg leuk.