Mag ik nog een keer? :D (discussie?)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 06:09

zie mijn bericht op pagina 4 van Puck haar bericht *LOL*
Malle babbe (neem je even als voorbeeld) staat ook op met zo'n vreselijk onzinnig bericht op pagina 4 reageer dan niet!
iemand zegt dat ze van de ruzie moet kotsen waarop malle zegt dat ze het dan niet moet lezen ja zo werkt het nou eenmaal niet.

Tuurlijk hebben sommige mensen gelijk dat er mensen zijn die eerder een slotje zullen krijgen.
Maar ik denk dat ik niet de enige ben die is opgevallen dat dezelfde personen meestal de klos zijn.
Ze worden idd wat meer in bescherming genomen misschien wat te veel maar hoe zou je het dan willen zien. Voor diegene moet het ook leuk blijven op bokt. Soms duurt het idd te lang voor dat er een slotje komt.
maar niet altijd is de moddie van een forum online.
Beste wat je kan doen is een PB sturen naar de moddie van het betreffende forum.Misschien ligt het idd wel aan de post en/of reactie die de mensen geven als die van 1 persoon altijd en eeuwig hetzelfde zijn of altijd op iemand erg dom /irriterend overkomen kan ik me goed voorstellen dat je daar op reageerd met een gevoel van niet weeeeeeeer wat een muts.
Hoe vaak heb ik wel niet een reactie geplaatst die zeker niet aardig was.
Misschien stom ook. tegen woordig probeer ik me in te houden tel ik tot 10 en ga ergens anders verder lezen. Sommige mensen blijven bij hun standpunt ookal zijn ze de enige met dat standpunt en staat in alle boekjes dat het niet zo hoort.
Misschien is het dan ookwel goed dat er een paar mensen met een eerlijke mening zeggen jamaar denk je daar niet overna dat kan toch niet. alleen de manier waarop mag vaak wat aardiger Lachen

en nu ga ik echt naar bed *LOL*

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 13:50

Kijk PJ dat zie jij zo. Ik ben het ook niet altijd eens met Bart jammer dan maar verder??? verder niets
Een mening moet zeker kunnen maar de manier waraop je iets zegt dat kan men gewoon voor het hoofd stoten misschien toch wat aardiger proberen te zijn *LOL*

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie