Oud speelgoed, dufty's?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 22:44

Oehhh, ik had een nichtje die altijd voorop liep met dat soort dingetjes,
ik mocht er nauwelijks aankomen en van thuis uit kreeg ik het niet omdat mijn ouders het onzin dingen vonden...
Waarschijnlijk hadden ze wel gelijk, zijn van die dingen waar je een week lang druk mee bent en dan niet meer naar omkijkt.


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 22:53

Mijn eerste pony kwam er toen ik 18 was, Toontje, stokmaat van 70 cm en 7 maanden oud... Tong uitsteken En het 1e paard was er pas toen ik 14 was, dus ook toen was de Dufty tijd al lang voorbij.
Nee echt geloof me, ik ben erg veel te kort gekomen.
Voor mij geen Barbie droomhuis Nee, ik kreeg een degelijke 2e hands fiets voor mijn verjaardag Haha!


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 23:01

BartVB schreef:
Omg! De Rufties Haha! Sjiez wat stonken die dingen zeg Knipoog M'n zusje had ook een halve schiplading van dat spul Haha! Wel grappig hoor Schijnheilig

Jij was natuurlijk zo'n broertje welke zijn zusje pestte met haar Dufty's, maar wanneer zus de deur uit was stiekem naar haar kamertje sloop om lekker wat Dufty-gassen op te snuiven!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, aniek_joefy, Animal, Axxy, Dimphyl, EmptyWords, Facebook, GoogleAdsense, Lalidan, Mogamba1997, Sintara, Valentinotje, Westhof, xPearl, xRaisin en 151 bezoekers