Adopteer een kip euuhhh haan

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Adopteer een kip euuhhh haan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-03 22:04

Op de ster wordt je opgeroepen om een biokip te adopteren. Ik vind het toch al zo irritant dat dezelfde sterreclames steeds in hetzelfde blok iedere keer weer herhaald worden Scheve mond .
Maar die kip valt helemaal niet lekker bij mij.
Heb ik net na die hele kippecrisis 4 nieuwe jonge kippen gekocht, gaan ze eindelijk na 6 weken leggen en houden daar na 4 weken weer mee op omdat er 3 broeds geworden zijn.
Die zijn echt dankbaar met hun bio bestaan bij mij, lekker lui leventje, buiten wonen, riant binnenhok zeer ruime uitloop en niks leggen Stoom uit je oren .

Het ergste vind ik nog dat geluid na de laatste oproep van die juffrouw in de sterreclame over haar kip.
Dat is een kraaiende haan Verward

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-03 09:18

farichta schreef:
Vroeger gaven ze kippen die niet wilden leggen een beetje peper door het eten Verward Volgens mijn vader hielp dat wel bij de kippen van zijn moeder (dus kun je nagaan hoe oud die truck al is Nagelbijten / Gniffelen )

=^.,.^=


Ze hebben de laatste week al 2x resten van een hete maaltijd gehad, dat helpt dus niks, ondankbare dieren Scheve mond

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-03 09:43

Probleem is Dimple dat er dus iedere dag een een ei legt en daar gaan de andere drie klokkend bovenop zitten.
Echt kippenhersens, want er is geen haan dus er komt toch niks uit dat ei.
Iedere dag ga ik ze braaf voeren en met gevaar voor kapotte handen een gevecht leveren voor mijn ene eitje, sh*t

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-03 10:53

Ik ben al zo ver dat ik weet dat het met het voer niets te maken heeft, biologisch kippekorreltjes, granen met mais en keuken- en tuinafval.
Ze zien er pico bello uit Boos!

En volgens mij kunnen ze lachen, uitlachen .

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-03 12:01

joostvangestel schreef:
Duidelijk, dan heb je het verkeerde ras kippen gekocht. sommige rassen hebben minder "last" van broedsheid dan anderen. Maar goed, er zijn wel wat huismiddeltjes voor.

tja hanen zijn natuurlijk ook bio, maar toch Verward


Ja ik heb waarschijnlijk blonde kippen gekocht ze zijn wel mooi Bloos!

Maar kom maar op met je oplossingen Joost ik hang aan je lippen

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-03 12:38

Zou het niet weten, lekkere volle. Twee grijze en twee witte beetje met wat grijs erdoorheen, mooi hoor

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-03 12:43

Anya schreef:
ach ik vindt het wel sympathiek zo'n actie. Ik heb dus naast een koe (Klaartje 841) ook maar een kip (NN) geadopteert. Ik gun ieder dier wel een huis als het jouwe Sarabande.


la maar komen, als ze legt tenminste Haha!

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-03 13:43

zal het ff aan anya vragen

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-03 14:30

Ha ha Bv
maar ik heb net foto's gemaakt en ze daarvoor het hok uitgegooid
Misschien overdag het hok dicht zou ook kunnen helpen, ze zijn trouwens erg verontwaardigt

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-03 15:40

Anya zet ze vanavond op bokt, die zit nu op haar werk

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-03 21:41

Ze zaten samen in een hok en heettten allemaal Jonge leghennen. Maar die Duitse zijn dus de broedse kippen

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-03 23:04

Ja maar jij hebt tenminste nog eitjes. Ik had vroeger ook altijd krieltjes, maar die vliegen altijd overal over heen. Zijn zulke acrobaten zelfs als ze geknipt zijn, zal wel aan het gewicht liggen Haha!

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 01San, Anoukjuuuhh, BLEXBot, Brenda66, Googlebot, Ilona__, Indy_Mouse_9, Jade91, joyce83, Lizzah, Pellelilly, Polarize, Renee1991, Shari_B, Touchem, vevina en 52 bezoekers