Discussie forum?????

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ellen

Berichten: 337
Geregistreerd: 05-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-01 12:55

Is het geen leuk idee om een discussie forum te maken????? Lijkt me wel wat. Lekker discussieren en naar ieders mening kijken. Party!!

Bv. roken op het paard?

Wat vinden jullie daarvan, moet dat kunnen of niet en waarom niet of juist wel.

Nu zijn het voor het grootste gedeelte vragen en antwoorden. En als er dan eens een discussie dreigt te ontstaan wordt die op een of andere manier afgekapt lijkt wel. Maar er is niks leerzamer dan discussieren. Vooral als het over paarden gaat. Heerlijk doen wij op de manege bijna elk weekend. Wat is jouw mening over iets. En tuurlijk het kan weleens hoog oplopen maar wat maakt dat uit.

Wat denken jullie Bart / Heike is het wat????


Ellen

Berichten: 337
Geregistreerd: 05-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-01 14:58

Voor Karin
Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk nu nog een bakje voor het
Kwijl en het is compleet
hahahahahahahahahaha

Het is echt heeeeeeeeel slijmerig hoor.
hahahahahahaha *LOL*

Leuk hoor al die makkelijke smilies hahahaha
Party!!

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!


Ellen

Berichten: 337
Geregistreerd: 05-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-01 08:48

[quote]
Op 2001-03-29 19:38, schreef Mayo:
Kijk uit met discussies over roken! Ik heb ooit de vraag gesteld wie er roken. Oei, dat was een hele flinke discussie uiteindelijk. *LOL* Hahaha! Dus kijk uit met welk onderwerp je start. Ik durfde op een gegeven moment amper nog te reageren. *LOL*

Pling Knuf Mayo Pling

Raar toch eigenlijk Mayo dat jij amper durft te reageren Lips are sealed (hihihi leuk smilie!). Van een flinke discussie kan je juist veel leren en wat is er nu fijner dan te zeggen wat je ergens van vindt. Nee hoor Mayo als jij een mening hebt ergens over zeg het dan gewoon, hoe meer zielen hoe meer vreugd he. Party!!

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Black_Moon, ComscoreBot, Desty, Domi_94, douschka, hel1, lisanne87, pony33, Ufurio4e, YandexBot en 192 bezoekers