Discussie: Is Bart de leukste jongen van Nederland????

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 18:32

Joe cocker met EROS RAMAZOTTI *voor eeuwig uitgeteld*

Naja, ik weet niet of Bart de leukste is hoor... Moet ik toch nog ff over nadenken. Nummer 1 heb ik al vergeven aan JOPIE, maar die is evt nog wel naar nr 2 te verbannen, maar verde rniet hoor. He'll be my # 1 4-EVAH... En dan wil ik nog een hond. Het schijnt trouwens dat mannen er helemaal niet tegen kunnen dat je je paard op # 1 hebt. Njaa, moet ik toch zelf weten? Ze mogen blij zijn dat ze überhaupt een plekkie hebben gekregen! Maar ja, er is heel erg veel voor nodig om Joop van de troon te stoten...

Laudie *zwijmel*

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes



Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 21:16

leuke pic! Nu ik nog eentje die zegt: knollie, wah lief, en me dr op en af tilt... Ha ha ha, dan issie wel nr 1 hoor... Tja, ik weet niet, mijn paarjde is er ALTIJD voor mij. En ook altijd geweest, en dat kan ik nog niet echt zeggen van de mensheid. Al geloof ik wel dat het komt hoor, ooit....


Lovers Laui Lovers

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 21:23

mijn leeftijdsmotto: 18 TILL I DIE... Helemaal als ik 19 wordt. Ga ik een partij uit mijn dak, en dan draai ik dat keihard voor mezelf vooral. Lekker puh!

Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 21:34

Marjo... You go girl... Party!! Ik val ook nog onder de PJ catagorie, maar het is tegen mijn principes. Ik zoek nl een Portugees. Belgie is al aardig op weg, maar ik moet dan nog door MKZrijk, en dat red ik nooit als ik in Blaasveld blijf hangen toch? Dus ik ga maar heel gauw flink opzoek! Had een paar jaar geleden al bijna een onwijs lekkere bouwvakker meegenomen in mijn koffer, maar hij verstond me niet helemaal geloof ik...

Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 13:01

ze denken dat ik 15 ben... maar ik ben echt wel 18,5 hoor!
PJ, ik denk dat in Portugal niet echt mooie meisjes zitten. Als Portugezen zeggen dat de mooie meisjes hier zitten (in NL)... Maar het schijnt wel nogal gepassioneerd te zijn om het maar zo te zeggen...

Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie