Bij mijn werk geweest.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Bij mijn werk geweest.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-03 13:53

Nou he he dat hebben we dan ook weer even gehad.

Naast andere dingen dus ook over de collega's gehad.

Ze had dus tegen ze gezegd dat ik langs kwam en dus ook wel even de kas in zou gaan.
Op dat moment ben ik dus netjes ingesprongen en heb dus verteld wat ik ervan vond dat ik maar niks te horen heb gekregen.


Nou ja de bak met planten schenen ze wel te weten dus een algemeen presentje. Nou goed daar kan ik verder niets aan veranderen.

Maar verder zei ze dat ze het te druk hadden om langs te komen en dat het zo lastig was omdat ik nog thuis woon... Jaaaa mijn ouders zijn net als Hannibal Lecter!!! Dus kijk maar uit ~~}> .

Een telefoon bestaat ook niet meer , in de briefenbus zitten ook zeker ook monsters en in het ziekenhuis lopen alleen maar slagers rond Slapen ~~}>

Maar goed ik heb het hier maar bij gelaten en ben later toch maar de schuur ingeweest.
Een paar zeiden Hoi, een paar zeiden niks en met 2 andere heb ik wel even gepraat.

Maar verden gaat het wel goed met mij, ondanks dit alles had ik wel zin om weer aan het werk te gaan(of gaat het dan toch niet goed, beetje doorgedraaid Hyper! Haha! )

Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 14:38

Pfff, dat van dat je nog thuis woont....Waar slaat dat op??