d

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 21:11

Nooit een ring met een steen groter laten maken! Ïk heb die fout ook gemaakt, juwelier waar de ring vandaan kwam zei dat dat gewoon kon, terwijl andere juwelieren het niet aandurfden omdat de steen zou scheuren. Toch maar naar de originele juwelier gegaan en die hebben er dus een stuk tussen gezet. Resultaat: een stuk in mijn ring wat een andere kleur heeft en de steen is dwars door midden gescheurd! Daarnaast is het tussenstuk er al een keer uitgevallen en moest hij weer opnieuw gemaakt worden, waarna er helemaal niks meer van die steen over was.

Ik denk dat je deze ring niet moet accepteren. Dus terug gaan en grote stennis schoppen. Ze moeten je een nieuwe ring geven. En dat is echt geen probleem, je kan 'm toch ruilen voor een andere maat lijkt mij?
NIET accepteren dat ze hem gaan groter maken, en daar zeker niet voor betalen! Nadeel is dat je de ring al hebt betaald.. had je nooit moeten doen eigenlijk..
Ik zou daar heen gaan en zeér grote stennis gaan schoppen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, Amazonbot, CairnTerrier, Frummel01, IASCrawler, Isab123, journee, Lestria, lillylover, loeslover, Maaaarije, ryukapple, XxLMMxX, XxMariellexX, YandexBot en 169 bezoekers