Discussie: Is Bart de leukste jongen van Nederland????

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 17:25

dank je yor ! eindelijk nog is een meisje dat aan mij denkt! hahah tja ik ben jonger als bart dus is wel logisch dat de oudere karin op bart valt Lovers haha alhoewel ik wel aantrek heb haha tja en dan kom ik nog is uit belgie dus ... volgens mij zijn de oudere vrouwen er voor bart en de jongere vrouwen voor mij en de tieners zijn er voor steef! eerlijk verdeeld he?
oh en bart ik neem nimber nog wel bij de iets jongere vrouwen haha Vingers aflikken Lovers Scheve mond\\



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 17:34

ach kim relaties met oudere vrouwen zijn in he Tong uitsteken Tong uitsteken haha kom mij geswoon ook is stalken ben ik al lang blij hahaha

groetjes

pj

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 07:11

juist jura! aangezien steef 14 is en je best een jnger meisje neemt moet steef er dus zijn voor de tieners zoals spirit en pam *LOL* en bart is er geloof ik 24 ? Verward weet ik niet zeker dus die mag de oudere hebben haha vanaf 18 jaar bart?En ik ben dus 16 dus mag ik vanaf 14 tot 18 jaar wat 2 jaar ouder mag dus wel als meisje en dan geloof ik dat kim Extreme duivel in mijn leeftijdscategorie blijft haha sorry jur, je zult het moeten doen (niet letterlijk Schijnheilig ) met bart, yor je dus geluk hehe Lovers

groetjes

pj

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 08:18

kim is redelijk slim door te zeggen dat ik 15 ben maar het klopt niet helemaal! ik wordt er bijna 16 ! yes eindelijk scooteren enzo en naar al die knt films dus iedereen koop een stukje cake Lachen over 30 dagen verjaart [***] en ik verjaar nog wel iets later maar het is in zicht!!!!!! dus allemaal een kadautje sturen voor [***]!
Laui! mag ik ook mee naar portugal zullen ook wel knappe meisjes zitten? Extreme duivel
groetjes

pj
oh en steef , mis je dat niet een lief hebben


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 01San, Amazonbot, c_alsemgeest, ComscoreBot, Daninietje, Domi_94, GoogleAdsense, GrapeshotBot, Lalladidoo, MariskaFally, Mars, Saartjuh_b, Silly_Woman, StonedRomy, tessaroos, vikawiek, xSimonee en 202 bezoekers