N.a.v Prog. RTL4.. zit je huis wel op slot?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 06:34

Toen we een tweede huis hadden is er daar 1 keer ingebroken, dat was in de woning waarbij we de paarden niet hebben staan dus ook niet zo heel veel waren, vaak alleen om te slapen. Mijn vader had een dag ervoor een paar 1000 gulden in een laatje gelegd, niemand wist ervan, ik niet, mijn broertje niet, zelfs mijn moeder had hij het niet verteld want die houdt er niet van als er geld in huis ligt. Het hoefde alleen een weekend te blijven liggen, maar mooi dat er wel werd ingebroken en het geld was weg, verder misten we helemaal niets en het huis was ook niet totaal overhoop gehaald ofzo.
Sindsdien staan mijn ouders erop dat we deuren op slot houden, als we bij de paarden aan de gang zijn doen we voor alles op slot, bij mij achter houden we alles dicht als we voor zijn, en als we weggaan gaat overal het alarm op, ook op mijn woninkje en op de zadelkamer. Verder hebben we nog 3 honden die abnormaal aanslaan Haha! Meestal irritant, maar in zulk soort situaties bijzonder nuttig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Lois_, Anoukjuuuhh, Arjette15, CarpeDiem_, Colien, ComscoreBot, Dees, Eva1975, Evilou, Happy_Hippie, Jacquelinee_, Jade91, joyce83, Lalidan, Larissa123, limagirl, maaikemuis, Mutti, MyWishMax, nick_en_ik, rien10, scappa, U2andI, Unit, Valerie93, valonka, waikiki_6, Wopkebrok en 47 bezoekers