paniek aanvallen

Moderators: Dani, Murthul, Amaryllis, Muurp

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Adelaide71

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 17:04

Nou ik denk dat mijn verhaal over paniek en depressie ook inmiddels wel bekend is hier op Bokt Bloos! Het topic over antidepressiva is trouwens verplaatst naar SC, maar dit terzijde. Voor mijn paniekaanvallen heb ik naast mijn Prozac, Tranxène gekregen. Een middel wat voor mij iig heel goed werkt. Maar als ik jou was, zou ik even met je huisarts overleggen wat het beste is om te doen. De aanvallen worden ergens door veroorzaakt en ik denk dat je ten eerste er bij gebaat bent om de aanvallen te "remmen" of te temperen en daarna uit te vinden waarom je het hebt. Dit is in het kort ook mijn behandelingstraject waar ik inmiddels vlak voor sta. Ik heb nu goede hulp van een psychiater die me helpt met het begeleiden van de medicatie en daarnaast krijg ik straks individuele therapie met een psycholoog, vervolgens gaat het waarschijnlijk over in een dagdeeltherapie. Ik wil niet zeggen dat jij dit traject ook zal moeten doorlopen. Maar ik zou als ik jou was in ieder geval je arts raadplegen, je steeds plat laten spuiten lijkt me ook niet de optie! Zoek hulp asjeblieft en blijf er niet zelf mee klooien.

M: dressuur Z2+wp, springen L+wp en nogmaals Z1+wp
C: zadelmak.
R: Z1 dress +wp.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie