Je bent gebeld, maar er is geen voicemail ingesproken...

Moderators: Dani, Muurp, Murthul, Leo

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 11:51

Ik bel zo'n nummer wel eens een heel enkele keer terug, maar meestal laat ik de ander terugbellen. Als ze geen bericht achterlaten op mijn voicemail, dan is het ofwel niet belangrijk genoeg, ofwel ze proberen het vast later nog wel eens. Voicemail inspreken vind ik zelf ook niet altijd nodig, dus kan het me voorstellen dat anderen dat ook niet doen.

Tijdje geleden dacht ik het 'laatst gemiste nummer' in mijn display terug te bellen. Dat begon met het netnummer van Deventer en toevallig verwachtte ik ook een telefoontje uit Deventer. Ik belde terug, legde uit dat ik zojuist werd gebeld vanaf dit nummer en toen was het 'Hmm, dat lijkt me sterk'. Ik dacht het toch heel zeker te weten, het was het laast gemiste nummer. Maar nee, de vrouw aan de andere kant van de lijn wist toch zeker dat het niet kon. Heb dus maar excuses aangeboden en opgehangen, en ben het gaan uitzoeken.

Bleek dat ik (vraag me niet hoe) het 'laatst gebelde nummer' in mijn scherm had gehad. En dat was het nummer van Nimber, die ik de vorige dag aan de foon had gehad. Logisch dat haar moeder (juist, degene die opnam) er niets van begreep. En tja, Deventer en Battum hebben hetzelfde netnummer, daar ging het dus fout. Tong uitsteken

Ik kijk dus voortaan wel uit met zomaar terugbellen. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 13:20

Ik heb jouw vaste nummer niet in mijn mobiel staan, vandaar ook dat het kwartje bij mij niet meteen viel. En zo vaak heb ik je nou ook niet aan de foon. Haha!

Overigens heb ik een vriendin die het presteert om iedere keer mijn voicemail voor een paar minuten vol te l*llen. Gelukkig heeft ze sinds een jaartje ook (eindelijk Haha!) e-mail, dat scheelt weer kosten om m'n voicemail af te luisteren. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie