Je bent gebeld, maar er is geen voicemail ingesproken...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 12:23

Gebeurt hier ook zeer regelmatig als die K-receptioniste weer eens ziek is, dat ik dan de centrale heb en dat er mensen bellen:
"u had mij gebeld".
Nee mevrouw/mijnheer, dat was ik niet maar waarschijnlijk één van mijn collega's.
"Kun JIJ dat dan uitvinden"?
Nee mevrouw/mijnheer, dat zou toch een langdurige geschiedenis worden want er zijn toch zo'n 140 mogelijkheden bij deze uitgeverij. Is er iemand van ons met wie u normaal gesproken contact hebt?
"Normaal gesproken heb ik altijd contact met de assistente van Dokter zus en zo, van die en die afdeling".
Excuses, mevrouw/mijnheer u spreekt met een uitgeverij. Hier werken geen dokters. U heeft het verkeerde telefoonnummer gekozen. Het op twee na laatse cijfer van het telefoonnummer moet een 5 zijn ipv een 4.

(en dat terwijl ik bij het opnemen als heb verteld dat ze spraken met Uitgeverij blablabladiebladiebla)
Kijk, dan hebben die mensen een nummermelder, gaan ze handmatig het nummer ingeven. Het komt ook vaak voor dat mensen terugbellen op het nummer met ongeveer hetzelfde verhaal en dan nog boos worden ook. [/b]
Laatst bijgewerkt door Caritas op 18-09-03 12:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Facebook, Geerten, KirstenHorse, Kn8rretje, Larissa123, MarliesSam, nafkedemi, Pabie, sariba, tirzasarah10, xLianneeee en 188 bezoekers