Je bent gebeld, maar er is geen voicemail ingesproken...

Moderators: Leo, Muurp, Dani, Murthul

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 11:18

Ik heb een paar dagen geleden ook zoiets meegemaakt.. ik werd gebeld door iemand en ik nam niet op want kende het nummer niet en dacht dat het iemand was die ik absoluut niet wilde spreken. Dat persoon belde meerdere malen en toen heb ik stiekem met nummer onbekend teruggebeld en er nam een man op die ik absoluut niet kende.. ik heb toen opgehangen zonder iets te zeggen Scheve mond en dacht okay gewoon verkeerd verbonden dus.. nou wat denk je die man bleef me dus bellen en lastig vallen tot midden in de nacht om 4.00 uur.

Ik vond het gewoon eng worden.. had om 04.00 uur de telefoon opgenomen omdat hij met nummer onbekend belde en ik dacht echt.. wie is er dood Verward Scheve mond Hij begon met.. met wie spreek ik? Ik zei hallo jij belt mij dus met wie spreek ik.. ja jij belt mij zei hij... Ik zei nou sorry ik ken jou niet dus ik ga nu hangen want je bent verkeerd verbonden Boos! Gaaaap Uiteindelijk zei hij zijn naam en ik zei IK KEN JOU NIET Boos! ik zei ik hang nu op en hij zei doei.. Ik dacht zo daar ben ik nu van af.. Wat denk je de volgende avond belde hij me weer een paar keer terwijl ik rijles had.. ik helemaal over de rooie toen ik zag dat hij had gebeld en gelukkig heeft de vriend van een stalgenootje zich toen voorgedaan als mijn vrien en gezegd dat hij ONS niet meer moest bellen... nou de vent werd zwaar agressief.. schreeuwen schreeuwen Verward Hij heeft wel 5 min. lopen bleren en uiteindelijk toen mijn nieuwe vriend Piet *LOL* heel erg rustig bleef.. heeft die vent dus opgehangen... daarna belde hij na 5 min. weer terug en hing meteen op.. gelukkig nu 3 dagen later niets meer van hem gehoord Ik vond het echt eng worden en was bang dat hij misschien ook wist waar ik woonde enzo.. Gisteren kwam ik op stal en toen riepen ze hey Piet daar is je vriendin *LOL* jBen de vriend van mijn stalgenootje (die overigens geen Piet heet Knipoog ) er dankbaar

Nee ik bel ook nooit terug om te vragen of ze mij hebben gebeld en dan zeker niet doordrammen van ja je hebt mij gebeld... Meestal heb ik zoiets van als het belangrijk is spreken ze wel een voicemail in. Ik begreep trouwens wel van iemand dat het soms mis gaat met het netwerk en er een verkeerd telefoonnummer in je dishplay kan staan Verward

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie