Schrikdraad is zielig!!!!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-01 21:35

Vandaag heb zo'n abtronic gekocht, je weet wel zo'n AMAZING apparaat waar je een heel strak lijf van krijgt zonder er iets voor te doen Haha!

Ik zit nu dus te bokken met dat ding aan. Het is pvd net of je het schrikdraad heb vastgepakt. Stroomstoten door je lijf heen. zo voelt het!!!

Ik zal nooooooooooooit meer het schrikdraad in de paddock aanzetten. Dit voelen mijn liefjes dus ook als ze tegen de draad aan komen. Kijk ik houd er tenminste nog eens stak lijf aan over, dus dat is wat anders Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 22:27

hoi
is het niet de bedoeling dat je liefjes het niet als prettig ervaren.
Beter een keer een shok dan dat ze ontsnappen en overreden worden door een auto.
En meestal als ze eens een goede optater hebben gehad blijven ze er wel vanaf.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 22:34

Die van ons staan ook achter schrikdraad, en ja het is even schrikken als ze er aan komen. Zelf krijgen we ook wel eens een tik,is inderdaad niet een erg prettig gevoel.Maar toch is het beter dan al die enge dingen die kunnen gebeuren

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 22:39

Escala heeft heilig ontzag voor het schrikdraad...enne, ik heb liever schrikdraad dan prikkeldraad hoor! En met dat schrikdraad weten ze gauw genoeg wat het effect is als ze er tegen aan komen, lojkt mij ook de bedoeling. Schijnheilig Escala zal echt niet door het draad heen gaan, die kijkt wel link uit sinds ze het een keertje gevoeld heeft. En ach, ik ben vaak genoeg tegen het draad aan gekomen als ikte lui was om het los te maken alvorens het land in te lopen... Haha! en ik doe het nog steeds... Knipoog

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 22:55

hihihi mijn schoonmoeder heeft ook zo een ding

ik dus heel stoer dat ding om mijn buik doen en hem op de hoogste stand gezet Boos!
en das niet fijn Lips are sealed
ik dach nou laat maar ik doe wel af en toe een paar buik spier oefeningen op de gron

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 22:55

Haha! Je was dus waarschijnlijk een stuk goedkoper uitgeweest als je 3x per dag tegen het schrikdraad aan was gaan staan *LOL*

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 09:44


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 10:24

Dus als ik Ozep wat strakker wil hebben moet ik hem gewoon een schriklintje om zijn buik spannen? Verward

*LOL*

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 10:58

Ooooooooooooooooooooooooooooooh daarom was IJsco bij ons zo afgevallen!!!
Bij de vorige eigenaar stonden ze achter prikkeldraad en bij ons stond er stroom op het hek. En wie moest er altijd zo nodig "per ongeluk toevallig" tegenaan staan en overheen springen? Schijnheilig Juist...IJsco *LOL*

Ze zijn soms slimmer dan je denkt Haha!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 14:04

Nou weet je wat ik zielig vind:

Dat wanneer je paarden zonder stroom op de draad door de draad heen gaan, en hun benen kunnen openhalen of nog erger.

Daarbij is het fijn dat de schrik er op staat, want dan kunnen ze er ook niet in blijven hangen ( als ze tegen de draad op duwen)

De schrik is ook niet bedoelt voor ow paardje hier is schrik ben er maar niet bang voor, maar de paarden moeten er juist bang voor zijn.


Groetjes Lara

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 16:07

Ik sta zelf vaker onder stroom dan mijn paardjes! Die zijn zo slim om er uit de buurt te blijven, maar wie komt er steeds weer tegenaan? Ikkuh dus! Frusty

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 16:13

Maar ik ben wel benieuwd of die Abtronic ook doet waar je hem voor gekocht hebt... Haha!

LUNA

Berichten: 599
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 16:23

Vandaar dat Siebus geen buikspieroefeningen meer op de grond doet......!! We hebben weer een stroomklok (nadat de vorige door de trekker was overreden).

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 16:44

Ahum Sugarmiss Cool

Hij doet echt wat ie zegt maar of dat nou fijn is? Tong uitsteken Je ziet en voeltje spieren echt samentrekken maar iedere keer schrik je je rot.
Echtgenoot heeft hem aangeschaft voor de zwemband daar hij al maanden met een hernia plat ligt. Heeft hij het idee dat hij sportief (liggend) bezig is. Wat trouwens echt veel voordeliger geweest, schrikdraadlint om zijn buik en dan vol aan.. Haha! Haha!
Hij leest dit toch lekker niet, want ligt in het ziekenhuis Sigaar

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 20:49

Carys: bedankt voor je antwoord. Ik krijg ook zo'n zwembandje (die leeftijd hè) en van mijn paardrijden gaat ie dus echt niet weg... Verdrietig

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 09:33

De schok die zij krijgen is minder. Ze moeten het nu eenmaal leren. Het is tenminste beter dan prikkeldraad.

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 09:33

De schok die zij krijgen is minder. Ze moeten het nu eenmaal leren. Het is tenminste beter dan prikkeldraad.