Hardlopers onder ons: waar kan dit aan liggen??

Moderators: Dani, Murthul, Amaryllis, Muurp

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 20:24

je moet inderdaad goede schoenen hebben, zonder goede schoenen heb je veel meer kans op blessures dus dat is zeker belangrijk, met de triatlon kun je dat zeker niet hebben. Ook zou ik niet te snel beginnen. Omdat je niet echt veel ervaring hebt. Rustig beginnen langer warm rennen en goed rekken. Denk eraan dat als je rekt door bijvoorbeeld je been op een bankje te leggen of op een balk of ijzeren hekje, dat je niet je achillespees eropp legt maar net het laatste stukje van je schoen, voorkomt ook blessures ivm kou. Doe wel voorzichtig, want voor je het weet heb je een blessure te pakken, succes in ieder geval ik moet aan het eind van het jaar ook de triatlon, wat zijn bij jullie de afstanden'?

Sometimes there's justice. Sometimes there's just us

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 13:53

Het kan ook zijn dat je het gewoon niet gewend bent en dat het een soort van spierpijn is. Ik verga nu ook bijna van de spierpijn, heb in de vakantie niks gedaan en moesten gisteren weer flink rennen bij de lessen Haha! probeer toch die andere schoenen dan maar eens

Sometimes there's justice. Sometimes there's just us

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie