Waar zijn de helden?!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Waar zijn de helden?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-03 19:23

Wie kent die reclame (al een oudere) met dat liedje "Waar zijn de helden"?
Ik moest daar vandaag aan denken, want toen ik op de ramp aan het oefenen was (nee ik kan het niet hoor!!!!) kwam er een oudere vrouw, zo in de 60 aan op haar fiets. (de ramp ligt langs het fietspad). Ze stapte af, en begon het fietspad schoon te vegen met een handveger, want dat ligt elke dag vol met glas van de hangjeugd dat 's avonds bij de ramp staat. Ze vertelde ons dat ze die week al 3 lekke banden had gekregen die week, vanwege dat glas. Later kwam ze ook de ramp schoonvegen. Is daar een jongetje (jaar of 11) bezig op zijn BMX, en rijd door het glas wat die vrouw bij elkaar had geveegt. Zegt die vrouw tegen dat jongetje: "daar moet je niet fietsen! Anders heb je ook zo een lekke band." Zegt dat jongetje heel brutaal tegen haar, op een toontje van, waar bemoei je je mee!!: "Ja mijn banden kunnen daar heus wel tegen hoor!!". Later, toen die vrouw weg was, zaten die jongetjes tegen elkaar te praten over dat vrouwtje, en vonden dat ze maar een maf mens was (om het zacht uit te drukken).

Persoonlijk had ik zoiets van, die mensen moeten we gewoon meer hebben in de maatschappij! Dan ben je gewoon goed bezig. Ik snap niet waar die kinders mee bezig zijn, de vrouw zo omlaag te takelen! Als de hele wereld was zoals zij, dan zijn we flink op weg naar de goede richting.

Waar moet het heen met onze maatschappij????

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 19:28

Die vrouw begon zelfs niet te zeiken over dat het zo'n rotzooi was? Dan snap ik helemaal niet waar dat joch het lef vandaan halt Boos!

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 19:36

Een collega van mij maakt helemaal uit zichzelf elke zaterdag het raam bij de winkelkarretjes weer schoon. Elke vrijdag zitten er een stel maloten(en ik ken de helft, zal ik eens namen door gaan geven Schijnheilig ) op die karretjes met milkshakes. Als ze ze niet meer moeten smijten ze ze maar tegen de ramen.
Kom op zeg, de prullenbak staat twee meter verder. Je zou toch maar moe worden van het lopen..

Dat vindt ik ook harstikke goed van d'r, dat ze dat helemaal uit zichzelf doet. Want als het aan de baas lag gingen we gewoon wachten totdat de ramenwassers weer eens kwamen..

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-03 19:37

Kais schreef:
Die vrouw begon zelfs niet te zeiken over dat het zo'n rotzooi was? Dan snap ik helemaal niet waar dat joch het lef vandaan halt Boos!


Nee, ze zei zelfs: Ik weet wel dat jullie dat niet doen! Dat doet de hangjeugd hier 's avonds...

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 20:19

Rainie"]
[quote="Kais schreef:
Die vrouw begon zelfs niet te zeiken over dat het zo'n rotzooi was? Dan snap ik helemaal niet waar dat joch het lef vandaan halt Boos!


Nee, ze zei zelfs: Ik weet wel dat jullie dat niet doen! Dat doet de hangjeugd hier 's avonds...
[/quote]

Tsjonge, ik zou willen dat er meer van die begripvolle oude mensen rondliepen Haha!

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 01:03

jah idd, helemaal mee eens Haha!
tellen de ouders van je vriend ook mee?? Tong uitsteken Knipoog

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 01:15

Hihihi, sinds hollebolle gijs in Hellendoorn heeft mijn dochter een opruimmanie. Ga tegenwoordig wandelen met een plastic zak. Het ruimt mooi op hier langs de "eigen"weg en omgeving. Doe zelf ook net zo hard mee trouwens, en het helpt echt. Als het schoon is wordt er niet zo snel rotzooi neer gegooid. Mensen gooien vaak rotzooi erbij als er al wat ligt. Dat probeer ik voor te zijn. Mijn broer werkt bij de ROVA (vuilnis) dus als de bak te snel vol is vraag ik of er nog een collega ofzo in de buurt is die hem erbij in kan hebben. Ideaal en geen zwerfvuil in de buurt meer.

Opgeruimt staat netjes! (alleen in huis is het nog vaak een zooitje maarre daar las ik net ook een goede tip voor Haha! )

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 10:52

Nou ja schandalig zeg, rotjochies Boos!
Ik weet dat er een man iedere dag van Nuenen naar Nederwetten fietst en het zwerfvuil opruimt...
Zelf ruim ik wel eens op langs het fietspad bij ons, daar zitten veel eenden met kuikens en ik wil niet dat zestikken in het plastic van die klotejongeren.