Joehoeee

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Joehoeee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-03 17:34

Ja ja, ik heb net een korte vakantie geboekt naar zeeland.
We gaan naar centerparcs naar Port Zelande..... Tong uitsteken

Lekker zwemmen met Johan en natuurlijk heerlijk uiteten......*zucht* en wie weet ga ik dan toch eindelijk eens een ritje langs de zee maken

Het is echt heel erg.......woon toch al 31 jaar in Nederland en heb al veel van de wereld gezien......maar onze eigen zee......die ken ik nog niet Verward

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 17:37

Wanneer gaan jullie? Wij gaan maandag naar Eerbeek, op de veluwe...
Zee is heerlijk, als kind zijnde ben ik er ca 6 zomers achter elkaar heen geweest. Over 2 jaar gaan we weer (zoals het nu staat), Marc houdt er nietzo heel erg van. Maar het is geven en nemen, toch!?

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-03 17:40

Hahaha, ja het is geven en nemen Riette.

He je gaat naar Eerbeek.......dan ben je heeeeeeel dicht bij mijn paardjes in de buurt......(ga je naar Coldenhoven?)
Als je de kans hebt dan mag je rustig even langskomen hoor.......kan ik Vereentje even in het echie bewonderen Lovers

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 17:42

En onze eigen zee is juist zo mooi!!

Plingenkt terug aan een vakantie waarbij ik in mn eendje met mn hond over het strand wandelende terwijl het water met bakken uit de lucht kwam en mijn haren niet te fatsoeneren waren door de wind*
Ge-wel-dig

Heel veel plezier Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 20:44

Riëtte schreef:
Wanneer gaan jullie? Wij gaan maandag naar Eerbeek, op de veluwe...
Zee is heerlijk, als kind zijnde ben ik er ca 6 zomers achter elkaar heen geweest. Over 2 jaar gaan we weer (zoals het nu staat), Marc houdt er nietzo heel erg van. Maar het is geven en nemen, toch!?


Gaan jullie toevallig naar Landall Greenparcs? Daar hebben wij een aantal jaartjes geleden in het bungalow park gezeten. Ik heb me er heerlijk vermaakt; zwembad op het terrein, honden mee de bossen in; kortom heel ontspannend was het!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 13:04

We gaan idd naar Landal greenparc Coldenhove. We zijn er een aantal jaar terug ook al geweest. Volgens mij woonden we toennog niet eens samen. Jacqueline: als je mij jou adres pb't heb je kans dat we volgende week een keer voor je neus staan! Kunnen we Johan ook bewonderen! En je paardjes....

isioma

Berichten: 1052
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: het diepe zuiden van Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 20:35

veel plezier
ik mag graag 1 keer per zoveeel jaar eens naar zee gaan hoort er gewoon bij