Wat is jullie mooiste nummer?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Wat is jullie mooiste nummer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-03 21:22

Ik heb zo af en toe van die nummers die kan ik echt blijven draaien, nummers waar je een leuke of minder leuke herrinering aan hebt en wat je voor altijd blijft koesteren. Liedjes waarvan je moet lachen of moet huilen. Ik ben erg benieuwd welke nummers dat bij jullie zijn en waarom juist deze nummers.

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 21:35

Bij mij is het against all odds van phil colins. Dat nr is gedraait bij de begrafenis van een vriendin van me, en het is nu echt "ons janknummer" geworden. Ook i'm alive van celine dion, om dezelfde reden. Verder vind ik Angels van Robbie williams heel mooi, en fighter van Chistina Aguilera. IK vergeet er vast een hoop, maar vooral die 1e twee, zijn echt nrs waar ik geen genoeg van kan krijgen...

Mereltje

Berichten: 4485
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 21:39

Ik kan geen genoeg krijgen van There you'll be van Faith Hill....
Ik heb er geen herinneringen aan ofzo, maar ik vind het zoooooooooooo'n mooi nummer Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 21:41

The beautifull goodbye van Amanda Marschal. De eerste keer dat ik het hoorde reed ik op de A18/A12 ergens tussen Doetinchem en Arnhem en ik heb mijn heel erg hard gehuild. Ik worstelde met een moeilijke beslissing en ik zat toen nog in de "nee" richting. Het is uiteindelijk "ja" geworden even later.

Surma
Berichten: 212
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 22:05

mijn mooiste liedjes zijn:
Opa van marco borsato ik had een hele speciale band met mijn opa helaas is hij overleden
lopen op het water ook van borsato het liedje van mijn vriend en mij
en laat het los ook van borsato dat liedje heeft mijn door een hele moeilijke tijd mee geholpen.
ook nothing else matters van metallica vind ik heel mooi hier is een oud klas genoot op begraven.

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 22:42

"Trough The Rain" Van Mariah Carey als ik dat liedje draai dan voel ik me gelijk beter..
"Beautifull" Van Cristina Aguilera...
"Whenever you call" van Mariah Carey en nog iemand vindt ik zo'n mooi liedje..krijg er helemaal de rillingen van als ik het hoor..
En "Hero"van alweer Haha! Mariah Carey..als ik dit liedje hoor begin ik gelijk te janken..ik vindt het echt een supermooi liedje en denk dan iemand die ik heel erg mis..
En verder heb ik 1 klassiek liedje..die mijn vader ook wel eens op de piano speelt..ik weet niet hoe het heet maar ik vindt het echt een supermooi liedje..

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 22:45

Ik vind Philadelphia van Neil Young een heel mooi liedje, ook door de film die erbij hoort..
Verder zijn er wel veel liedjes waarvan de teksten heel goed zijn, maar dat onthoud ik eerlijk gezegd niet echt.. Veel liedjes van Marco Borsato hebben goeie teksten bijvoorbeeld..

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 22:48

Kennen jullie niet.. (3 fingers of) Love van Art of Noize, gewoon, omdat het echt een mooi nummer, heel zuiver en alles Tong uitsteken

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 22:53

Ik heb er ook wel een paar...
Sitting down here van Lene Marlin, omdat ik deze op de radio hoorde vlak nadat mijn vader overleed. Pappa van Stef Bos, tja, die doet me dus aan pappa denken. Huilen
En dan zijn er nog een heleboel die ik gewoon supermooi vind, zoals Angels van Robbie Williams en Foolish games van Jewel, Toledo van Elvis Costello. Ik kan zo wel uren doorgaan. Gelukkig bestaat er Kazaa, zodat ik ze allemaal kan downloaden. Haha!

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 23:00

ik kan dus even helemaal niet kiezen dus hier een paar
Nancy Boy
36 degrees
Bruise Pristine
Teenage Angst
Heamoglobine
Special K
weet je er zijn er nog veel meer , die ik grijs draai, waarbij ik ga huilen, of moet lachen
teveel goede muziek met goede teksten en zo weinig tijd

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 23:07

Ik weet echt niet hoe het liedje heet maar efrein is : Come along now come along with me,
come along now you'll see
wath it's got to be free

come along now come along with me,
and I ease your pain,
oh, come along with me....

Wie weet titel en artiest?

Dit raakt me gewoon heel diep.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 23:09

Pauline: Dat is Come Along van Titiyo.

Mijn mooiste nummer is denk ik toch wel No Doubt - Don't Speak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 23:16

The year of the cat van Al Steward is helemaal het liedje van het begin van de prille liefde voor de man die nu al bijna 12,5 jaar mijn echtgenoot is.
Little Wing van Jimmy Hendriks vind ik ook fantastisch goed. En verder ben ik dol op The Rapsody in Blue van Gerswin [klassiek]. Die laatset 2 brengen me makkelijk tot tranen van ontroering.

Farah_

Berichten: 2510
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 23:22

Michael Jackson - Earth song het lievelingsliedje van mij en een goeie vriend
Celine Dion - My heart will go on, op dat liedje kreeg ik met mijn (inmiddels ex) vriend..

Charaz

Berichten: 24289
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 23:24

Adrenaline van Di-rect (kan je lekker bij mee bléren)
Summer of '69 (vergeet je zorgen en dansen)
We've got tonight (zo zo geen woorden voor)

juval

Berichten: 13206
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 23:26

Dust in de wind van Kansas!!! prachtig.

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 00:26

die nummers die ik neer heb gezet zijn trouwens van PLACEBO , kwam ik een beetje laat achter

Vanillia

Berichten: 7657
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 00:44

Five for Fighting - Superman
Veldhuis en Kempers - Ik wou dat ik jou was

SisLeone
Berichten: 2867
Geregistreerd: 17-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 01:15

Ik heb er ook wel een paar:

Mama van Genesis. Vanwege mijn moeizame relatie met mijn moeder. Luisterde dit liedje vroeger heel veel in het donker. Soms huilend en soms heel hard mee brullend.
My Own Prison van Creed en dan kei en kei hard.
The Rose van Bette Midler. Omdat mijn toenmalige vriendje dit liedje aan mij opdroeg en voor mij heeft gezongen (en hij begeleidde dit op zijn piano).
Like the Way I do van Melissa Etheridge omdat je dat zo heerlijk mee kan brullen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 03:53

Er zit een stukje in de 9e van Beethoven met een paar schitterende loopjes met strijkers, daarna valt het een paar maten net niet stil en dan wordt heel bombastisch "alle menschen werden brüder, etc." ingezet. kippenvel, iedere keer opnieuw.

Hydra
Berichten: 1378
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 10:18

my favorite things van big brovas
dat is een liedje van mij en me beste vriendin (die ik nou een jaar niet meer zal zien)
het is het laatste liedjedat we samen gezongen hebben , en dat doet me wel iets
en dan ook nog
afscheid van een vriend, van clouseau daarbij moet ik altijd aan mijn opa denken

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 10:31

Salt Water van Julian lennon - over het ecologische drama wat ons te wachten staat ..kan ik echt over dweilen...
Who will save your soul van Jewel - geschreven van uit de mens die ze WAS
Dust in the Wind van Kansas
Mooie Dag van Blof...

Vrolijk typ he, die [naam verwijderd] ?!

ilsejee
Berichten: 937
Geregistreerd: 28-11-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 10:42

I Turn To You - Christina Aguilera
A Girl Like You - Kevon Edmonds
Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 10:42

I alone en Heaven van Live
All star van Smash Smooth en natuurlijk SHREK Haha!
Sacrifice en Graduadet fool van Anouk!
City of angels van Red hot chili peppers
Alle nummers van de verzamel cd van Nirvana!

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 10:53

Goodbyes van Celine Dion, Die had ik veel aan toen dribs was overleden en vind het nu nog een super mooi nummer.
Er is altijd een weg van Volumia & laat het los van Marco ook omdezelfde reden Lachen