Jack Sparrow !

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Shiloh

Berichten: 19776
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 19:15

ow I love him!!! HAHAHA maar eigenlijk ook vooral Johnny (ben nu zo'n 4 jaar fan Haha!)

wat was jullie favouriete scene? Ik heb deze scenes ook bij het topic op jeugdhonk staan, maar even nog maar een keertje dus...

SPOILER! ALS JE DE FILM NOG NIET GEZIEN HEBT MIJN BERICHTJE DAN NIET LEZEN!!!


Wat is jullie leukste scene uit de film? Ik heb er echt miljoenen!

bijvoorbeeld op het eiland, en elizabeth geeft een hele redevoering over waarom ze alles heeft verbrand. en Jack zegt... "But why is the rum gone?"
of daarna een klein stukje verder en jack is boos weggelopen en dan immiteerd hij elizabeth met zo'n hoog piep stemmetje. It must be terrible jack, for you to be trapped on this island... WELL IT BLOODY IS NOW!" en dan ziet hij de dauntless... "there will be no living with her after this!"

LOLOLOLOL

Of op het einde als de piraten verslagen zijn en jack loopt tussen de schatten te snuffelen, en elizabeth en will staan te praten
elizabeth: We should get back to the dauntless.
Will: yes, your fiancé would be wating to know you are safe."
Dan loopt elizabeth teleurgesteld weg
Jack: If you where waiting for the oppertune moment.... THAT was it"

Of uhm.....
Als Jack in de grot komt waar ze bijna will dood maken voor zijn bloed... en will vraagt aan jack hoe elizabeth is... en jack zegt:
"She's safe just like i promised, she's all set to marry Norrington just like she promised and you can die for her just like you promised. so we're all men of our word really, except for Elizabeth who is infact a woman."

Of als de intercepter en de black pearl in gevecht zijn, en jack zit opgesloten en er komt een kanons kogel naar binnen en hij roept: "STOP BLOWING HOLES IN MY SHIP!!"

Of als hij op het einde word op gehangen. en ze noemen hem zijn aanklachten op, en ze zeggen. "Jack Sparrow" En jack zegt "CAPTAIN! CAPTAIN jack sparrow!" en vervolgens herrinnerd hij al zijn daden...

maar nu stop ik want anders ben ik zo'n beetje de hele film aan het opnoemen

Trouwens aan het begin als Jack voor de eerste keer gepakt word en elizabeth zegt "You don't want to kill my rescuer do you?" en dan schud de commodore Jack de hand om vervolgens de P van piraat blood te stellen, daarboven heeft hij een tattoo zitten. wisten jullie dat die tattoo echt is en dat johnny die heeft laten zetten voor zijn eigen zoontje jack. Ze hebben alleen de P over het woord jack gedaan, terwijl ze die eigenlijk net zo goed hadden kunnen laten staan...
_________________

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Shiloh

Berichten: 19776
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 20:25

Romkabouter schreef:
Shiloh, die P is een brandmerk als ik het goed heb. De tattoo is een (duh)sparrow Haha!


kan best een sparrow zijn, maar hij heeft hem echt laten zetten voor zijn zoon jack, net als dat hij ergens een roos heeft voor zijn dochter lily-rose!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19776
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 20:30

ik denk niet dat zijn zoontje veel zal kunnen vinden... die is pas geboren in maart als ik het goed heb... of april, ben het ff kwijt... volgens mij is dat trouwens geen spreeuw maar een duif of meeuw.... maar ik zweer het je, die tattoo heeft niks me de film te maken, hij is er alleen maar in gebruikt!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19776
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 20:57

sannuhtjuhh zou je precies normaal ABN willen typen in plaats van die verschrikkelijk onleesbare msn taal?

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19776
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 06:30

antoinette's topic over pirates of the carribean op jeugdhonk Knipoog

Maar inderdaad ze hebben het woord jack weggewerkt... ik zei ook al eerder, dat hadden ze net zo goed kunnen laten staan! Ik heb op de fansite van johnny trouwens gevraagd of iemand een duidelijke foto had! Ik ga even kijken of ik daar antwoord op heb gehad....

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19776
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 06:47

Ik heb enigsinds geprobeerd de geplaatste foto van antoinette te verduidelijken en de tattoo iets gedraaid zodat je hem beter kunt zien, en daar is toch duidelijk dat het eerst de meeuw of duif of whatever tussen de wolken is, vervolgens de geribbelde lijntjes (het water) en daaronder met sierlijke letters het woord jack...

Afbeelding

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19776
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 08:30

ow maar fasel johnny depp kan heel kwetsbaar zijn hoor! Je zult in hem nooit het prototype stoere man ontdekken! En ook nooit een standaart actuer waar bijalles om de glitter en de gloom gaat...

Elk van zijn tattoo's heeft hij echt niet laten zetten om stoer te zijn, maar elk van hen heeft een persoonlijke en emionele waarde! Neem nou het indianen hoofd, die heeft hij daar neer gezet om zijn band met zijn indiaanse opa te benadrukken en op zijn andere arm, een hart met betty sue, die is er voor zijn moeder, die betty sue heet...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19776
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 17:02

ja idd antoinette, hij is ERG verlegen! Hij durft ook nooit zijn eigen films terug te zien, hij zegt dat hij dat heel raar en eng vind.

En dan nog, Johnny wil helemaal geen idool zijn, ik vind hem echt een van de weinige acteurs, die zich niet laat meeslepen in het beroemd zijn, maar gewoon lekker teruggetrokken en zichzelf blijft, dit is vooral een van de redenen dat ik hem zo bewonder!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19776
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 23:34

DON'T FORGET ME!!! Ik ben ook een enorme fan, ja ja al 4 jaar! IK WIL OOK MEE DOEN!!!

Ik vind pirates een hele goede film, maar zelf vind ik van hem nog altijd Benny and Joon, Don Juan Demarco en Donnie Brasco het beste Tong uitsteken

Trouwens het verhaal van dat in elkaar slaan is best overdreven. Dit was toen hij en vanesa (zijn vriendin) vierde dat ze in verwachtring waren, en toen waren ze in een restaurant aan het eten. Toen er buiten papazzi stond is Johnny eerst beleefd gaan vragen of ze hun voor 1 dag met rust wilden laten en geen foto's wilde maken etc. Toen bleven ze doorgaan, en heeft johnny een stok gepakt en er 1 op zijn vingers getikt, thats it...

Johnny is gewoon top, mar ik ben alleen wel iemand die plaatjes verzameld en de kamer vol met posters hangt Knipoog

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19776
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 23:46

plaatjes? wat voor plaatjes? een van min favouriete foto's staat in mijn profiel Knipoog maar verder, jeetje, het zijn er zoveel... ik moet er trouwens nog wel eentje kwijt, die plaats ik zo wel, die stond een paar weken terug op de voorkant van een van de fansites!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19776
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 23:48

Afbeelding


cpool he! Deze heb ik ook als 1 van de achtergronden in mijn msn!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19776
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 23:50

idee! Wat dachten jullie van een depp marathon! Dan zoeken Antoinette en ik een stel films uit waarvan wij vinden dat verse deppfans die ZEKER moeten zien! en dan gaan we de hele dag johnny films kijken! is dat geen leuk idee!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19776
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 00:03

ja ja ok, maar dan moeten we wel vroeg beginnen hoor Tong uitsteken want zijn beste films Tong uitsteken dat zijn er nogal wat Tong uitsteken en ja vooruit POTC dan ook maar, maar geloof mij, potc is ECHT niet zijn beste film hoor !

Misschien is het slim om bij boktmeetings een topic te openen over Johnny Depp movie marathon! kijken of er een beetje interesse voor is! maar misschien is het dan wel beter om eerst een plan te maken, en dan vooral met wanneer en welke films, want anders krijg je daar ruzie over.. maar als het mag... als depp fan, wil ik ook graag mee doen in de organisatie Knipoog ik en antoinette weten immers ALLES van johnny Tong uitsteken

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19776
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 00:21

ik heb je ge pb't

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19776
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 18:31

ik weet het ook niet, maar ik moet ook nog een hoop bijlezen hoor! volgens mij gewoon in de carribean want ik kan me herinneren dat die vrouw die elizabeth speelt, op de vraag over "was het niet erg koud om de hele tijd nat te moeten zijn" antwoorde dat je in de carribean snel opdroogde!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19776
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 21:52

ach het hoeft toch ook niet perse om de looks te gaan. Het is gewoon een geweldige acteur, die ondanks zijn beroemdheid zichzelf heeft weten te blijven! Blijkbaar zien alleen de deppfans onder die brillen en gouden tanden zijn mooie koppie!

maar ik heb trouwens gelezen dat hij die bril wel moet dragen Verward of tenminste antoinette had dit gelezen, hij zou slechte ogen hebben of iets dergelijks... ik vind het trouwens wel iets hebben hoor! dat brilletje!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19776
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 22:04

ArwenLune schreef:
En hij heeft geluk dat 'ie een man is, en dus met de jaren alleen maar karaktervoller en aantrekkelijker word...


hahaha AMEN!

Ik bedoel

*zucht*

Afbeelding

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Emma_Jane, Googlebot en 5 bezoekers