lusanne ontvoert

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

lusanne ontvoert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-03 22:56

...ik moet steeds aan haar denken....oldeberkoop ligt hier niet echt ver weg, zo'n klein dorpje, ik hoop dat die man niks verkeerds in de zin heeft, of dat ze contact met hem heeft gekregen via internet ofzo, net asl dat meisje van 12 laatst met de amerikaanse jongen?

Ik ben echt bang dat ze net als marianne vaatstra gevonden gaat worden, verkracht en vermoord in een weiland....
de politiehelicopter vloog hier gister ook al over, op zoek.....brrrr....

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 23:33

Echt ziek is het inderdaad ja Scheve mond

Het was op weg naar school gebeurt ofzo. Zij en een vriendinnetje fietsten naar school toen een man in een auto tegen Lusanne zei dat d'r fiets kapot was, dat ze die maar moest laten staan daar en dat hij haar dan wel zou brengen. Het vriendinnetje werd verteld dat ze door kon fietsen. En toen was ze dus nooit op school aangekomen Scheve mond

Vanavond hoorde ik dat een Nederlandse millionair die in Spanje woonachtig is ofzoiets een beloning van €25.000 heeft uitgeloofd voor de gouden tip. Mooi gebaar, en 'k hoop dat ze het meisje kunnen vinden!!

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 23:44

Afschuwelijk vind ik het wanneer zoiets gebeurd Scheve mond
Ik hoop voor haar ouders dat ze snel gevonden wordt, wat zullen zij en het meisje doodsangsten uitstaan Scheve mond

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 23:52

Ze zijn gestopt met helicopterzoektochten Scheve mond Ze gaan nu uit van de 300 tips die ze hebben gehad.
Ik denk dat Lusanne zelf banger is. Iemand die je meelokt in een auto kan nooit veel goed in de zin hebben. En helaas is dit de harde waarheid

Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 23:58

Sprak vandaag een vriendin uit Oldeberkoop. Zij vertelde dat het hele dorp op zijn kop stond. Allerlei TV-ploegen en natuurlijk ook veel ramptoeristen. Ik vraag me dan toch af wat je op zo'n plek te zoeken hebt. Je loopt allen het onderzoek maar in de weg. Laten we hopen dat het goed afloopt en dat ze heelhuids teruggevonden wordt.

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 00:04

Wat vreselijk zeg!
Wel ongelofelijk dat dat meisje zomaar bij die man in de auto is gestapt. Je hoopt toch dat een 11-jarige wel beter weet. Hoop echt dat ze haar gezond terug vinden! Bah, krijg er de rillingen van.

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 00:07

Homiafortuna schreef:
Sprak vandaag een vriendin uit Oldeberkoop. Zij vertelde dat het hele dorp op zijn kop stond. Allerlei TV-ploegen en natuurlijk ook veel ramptoeristen.


De mensen moeten ze daar ook zo hard mogelijk wegschoppen, wat hebben die er nou allemaal te zoeken? Ramptoeristen moeten echt een eigen leventje zien te vinden Boos!

En die kerel, die mogen ze ook levenslang opsluiten, als je echt zo stoer bent, neem dan iemand die niet zo weerloos is als een klein, nietsvermoedend meisje

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 00:12

Ik word er gewoon ziek van als ik denk aan de hel die dat meisje doorstaat/heeft doorstaan... Verdrietig

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 00:44

ik rij elke week door Oldeberkoop naar mijn werk toe... ik koop er mijn mineraalstenen... Verdrietig ik weet het niet... ik dend dat die vent d'r mee naar huis heeft genomen. aan de rest wil ik niet denken.
ik wens iedere keer heel hard dat ze er heelhuids vanaf komt en veilig naar huis kan.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 01:02

Het ging om een man die al ouder was, vermoedelijk 60 jaar... misschien heeft de man wel alzheimer en heeft hij geen slechte dingen voor met het meisje... je weet het nooit natuurlijk. Ik blijf gewoon op het beste hopen.

Ann

Berichten: 13240
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 07:21

Bij ons aan het IJsselmeer vlogen gisteren ook al verscheidene helicopters over, ik heb er een akelig gevoel over Scheve mond

Arme ouders en familie, die moeten gek worden van de onzekerheid Verdrietig

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 07:47

Vreselijk zeg, het is zo dicht bij ons. Begint het weeeer. Marianne werd vermoord op 4,5 km afstand van ons Boos! en de dader nog steeds niet gevonden Boos! Ik vind het OK dan! dat een familie tipgeld heeft uitgeloofd voor de beste tip. Maar voor de familie is het vreselijk Verdrietig

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 07:48

Ik vind het heeeel eng, Het idee dat zoiets mijn Sanne ook kan overkomen vind ik echt gekmakend. Ik kan alleen hopen dat ze ongedeerd teruggevonden word.............

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 08:04

Ik ben ook bang dat ze binnenkort langs de weg of in water gevonden zal worden... Verdrietig

Vreselijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 08:58

gijsenkim schreef:
Ik vind het heeeel eng, Het idee dat zoiets mijn Sanne ook kan overkomen vind ik echt gekmakend. Ik kan alleen hopen dat ze ongedeerd teruggevonden word.............


Ja, dat is toch je grootste angst, dat je kind iets zal overkomen en dan zoiets afschuwelijks! Ik hoop dat ze snel gevonden wordt, hoe dan ook, ik hoop echt dat de ouders snel duidelijkheid krijgen. Het lijkt me om gek van te worden als je in die onzekerheid leeft!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 09:39

Hij dwong die kinderen om te stoppen door te snijden en toen MOEST ze instappen en die andere kon doorrijden. Arm kind. ze zal wel vreselijk bang zijn. Als ze nog leeft. Ik hoop dat ze die vent te pakken krijgen en dat ze hem lynchen.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 09:42

verschrikkelijk idd. Een klasgenoot van me heeft afgelopen zomer stage gelopen op het bedrijf van Lusanne dr ouders, zo zie je maar weer hoe dichtbij het plotseling kan komen. Echt eng. Ik hoop echt dat ze snel teruggevonden wordt...

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 09:46

Ook raar van zo een vent dan he. Die andere meid heeft misschien wel een kenteken genoteerd, kan ie toch zo gepakt worden lijkt me?

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 09:47

Het is te hopen dat ze daar aan gedacht heeft, al zou het ook best kunnen dat 'ie de auto gestolen heeft ofzo...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 09:54

gijsenkim schreef:
Ook raar van zo een vent dan he. Die andere meid heeft misschien wel een kenteken genoteerd, kan ie toch zo gepakt worden lijkt me?


Volgens mij wist ze niet eens meer in wat voor auto die vent reed, dus het wordt erg lastig zoeken voor de politie.

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 10:47

ik hoop ook dat t meisje heel snel gevonden word!! Tis vreselijk de dingen die er de laatste tijd weer gebeuren!! Niet normaal!!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 12:22

Ik vraag me af waarom ze in deze gevallen niet gewoon wat verschillende methodes zoals oa ook hypnose proberen bij die andere meid, er mag dan misschien wel aan getwijfeld worden door verschillende mensen, maar wie zegt wat je er nog uit kan halen in zo'n geval. Ik vind iig dat je met zoiets alles moet proberen wat je kunt proberen! Die meid moet en zal gevonden moeten worden en ook zo snel mogelijk!

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 12:53

Sypheron schreef:
Ik vraag me af waarom ze in deze gevallen niet gewoon wat verschillende methodes zoals oa ook hypnose proberen bij die andere meid.


Je zegt het zelf al. Mensen geloven er niet in, en willen daar hun tijd niet aan verspillen Wel een goed idee

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 12:58

Ik denk dat er in zo'n gevallen genoeg hypnotiseurs te vinden zijn die het graag voor niets willen doen. Je kunt het toch gewoon proberen zoiets? Misschien haal je er wel hele belangrijke punten uit... You never know until you tried..

Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 13:05

Het is echt verschrikkelijk. Het zal je dochter maar zijn, Verdrietig

Iedereen weet al bijna zeker hoe dit afloopt. Laten we maar hopen dat ze gewoon weer ergens levend en wel weer terugkomt.

Ze moeten gewoon met hun poten van kinderen afblijven Stoom uit je oren