Hier word ik bang van.....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Hier word ik bang van.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-03 13:25

Ik ben bang!!!

Hier in de buurt gebeuren rare dingen.

Er word bij de scouting ingebroken en een fikkie gestookt buiten.
Een hondentraining clubhuis word in de fik gezet.
Een ander hondentraining clubhuis word eerst ingebroken en dan in de fik gezet.
Resultaat, helemaal afgefikt.
Dit word gedaan door een groep jongeren die met zijn 6en zijn, en waar de politievoor heeft gewaarschuwd.
Bemoei je er niet meer, want dan komen er vele problemen.
En dat zijn ook van die jongeren die je zo op je bek kunnen rammen, omdat je hun richting oid opkijkt. Ziek

Dan zijn wij even een paar dagen weg.
Is er snachts een auto aan komen rijden, en die rijd even langs topt verder in de straat tegenover de mensen die op ons huis lette.
Die mevrouw is een slechte slaper en die word wakker, en ziet die auto terug naar ons huis rijden, en daar op ons erf proberen te parkeren/draaien.
En er staat een deur van de auto open.
Ze hoort onze poort piepen, en ziet dan snel iemand in die auto springen en wegscheuren.
Hebben ze onze Laaf gejat, en waarschijnlijk ook geprobeerd om binnen in te breken. Nagelbijten / Gniffelen >;)

Ik word hier echt bang van, dat mensen zo rond je huis lopen, en in proberen te breken.
Gelukkig dat onze poort heel hard piept, hoe je em ook open doet, anders waren ze echt binnen gekomen.

Wat vinden jullie nou van zulke dingen, ik word er bang van, dat mensen zoveel kunnen doen, en dat ze zo aan je spullen zitten.

Misselijk

Moest het effe van me afschrijven....


Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-03 13:37

De politie had blijkbaar gezegt dat ze alleen iets konder doen als ze ze betrapte.
Want anders hadden ze geen bewijs.
Ik hoop echt dat het niet meer gebeurd, want die gasten zijn tot alles in staat.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Callisto04, ComscoreBot, estell__, Jet, Lietje_1991, Lys_PPA, Mariett, Marocje, Muga, NogSteedsGek, November108, Queijo, Rox87, Sandyislief, sinnekinne, Solistar, stoer, TinusB, Whisky00 en 62 bezoekers