Bart!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 19:49

Erg hè? In NZ kon ik best zonder Bokt. Oké, af en toe kwam ik wel langs, maar dan had ik tegelijkertijd Hotmail en Bokt open staan, las ik ff mijn mail en dan liet ik snel ff een berichtje op Bokt achter. Verder geen afkickverschijnselen. Maar sinds ik weer thuis ben is het weer helemaal mis. En ik MOET ook gewoon bij blijven lezen... Knipoog

Bart & Heike, jullie worden bedankt!

*LOL* *LOL* *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 20:11

Haha, en krijg ik dan nog meer voor dat geld?

*LOL* *LOL* *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 20:26

Uh... sociaal leven? Wasda? Knipoog

En die Penny, ja daar teken ik meteen op in!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 20:32

Hihi, ik ben bijna 27 en ik lees ook nog steeds de Yes. Kreeg een abonnement op m'n 15e en aangezien ik nog 2 jongere zusjes heb zijn we met de hele familie al jaaaaren lid! En ik ben ook gek op kinderboeken, en heb net in NZ een cd met Engelse kinderliedjes gekocht, en m'n kamer staat vol met knuffels, en ik... ach ik ben zelf gewoon een groot kind! Vandaar dat die Penny me wel wat lijkt... Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 00:14

Jaaaaah Malle! Ik had Manjo ook bijna Malle genoemd, maar ik vond Manjo toch wel een originele naam. Maareh... ik ben ook nog steeds een grote Malle-fan, zooooo leuk getekend, vooral die grote verwaande wedstrijdpaarden, hihi! *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, ellen05, Justme_Lisaa, lideli en 142 bezoekers