Het zwarte schaap

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Het zwarte schaap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-03 10:27

Het is een beetje laat, maar ik ben toch wel benieuwd.

Heeft iemand Het Zwarte Schaap afgelopen zaterdag gezien?
Het was een herhaling.
http://info.omroep.nl/vara?nav=qulmFsHzGHCyOzON

Echt zo fout wat die Emile Ratelband deed!
Het was écht een zwart schaap.

Er was een serieuze discussie tussen emile en een professor over 'gedragsveranderingen oid'. Op een gegeven moment kon emile het blijkbaar niet meer aan ofzo hij pakte een waterpistool en maakte die professor zeiknat! in een serieuze discussie. Die man was even beduusd, telde tot 10 in gedachten denk ik, vroeg aan de presentatrice of hij de zaal mocht verlaten. Toen hij daar zeiknat zat zat emile met een smile van hier tot tokio te zeggen kijk maar nu verandert u ook Verward
Euhg! Bah wat een kwal.
Ook nog een aantal mensen uit het publiek liepen weg.

Als presentatrice zou ik ook niet weten wat ik zou doen hoor.


brrrr

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 10:30

Ik zou achter de schermen een emmertje water regelen Haha! En Emile met gelijke mate terugbetalen

Ik vind het ook een kwallebak die Emile Tjakka

Ann

Berichten: 13240
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 10:31

Ik heb de uitzending zelf niet gezien maar er wel over gehoord, idd een eng mannetje die Emile Ratelband

Ik vind het heel erg goed dat hoogleraar psychologie Pieter Drenth wegloopt en geen verdere reactie geeft, Ratelband wil dit juist uitlokken en zet zichzelf nu alleen maar voor schut Lachen

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 10:53

Ik vind het ook erg flauw van hem dat hij zijn woord niet heeft gehouden te emigreren na verlies met de verkiezingen. Wat een engerd.

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 10:55

Ik heb die aflevering de eerste keer gezien (is wel een beetje lang geleden) maar nu je erover verteld weet ik het weer.
Emile zette zichzelf inderdaad leuk te kijk. Het is gewoon onkunde van zijn kant, hij voelt zich klemgepraat en kan daar niet op een andere manier uitkomen door of zich over te geven, of op deze manier te reageren. Best wel erg triest, met recht een zwart schaap!

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 10:58

Als hij nou zelf zijn 'methode' bedacht had, maar dat is ook niet zo. Gewoon gecopieerd van Anthony Robbins. Heel knap.

Ik vind het ook niets! Zeker niet nu die shows samen met Jomanda doet. Laat hem maar weer lekker poffertjes verkopen in de US.

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 11:03

Ik heb de aflevering een aantal maanden geleden eens gezien. Het is idd een eng mannetje. Zijn hele lichaamshouding is ook al zo fout.

Het zwarte schaap is een leuk programma. Een paar weken geleden was de aflevering met Jenny Goeree in de herhaling. Over enge mensen gesproken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 11:09

Ik heb echt een bloedhekel aan die man; ik ken het programma niet, maar ik geloof ook niet dat ik het wíl kennen. Echt, elke keer als ik 'm zie, gaan mijn haren recht overeind staan. Wat een foute vent is dat, gatver!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 13:53

Mijn collega's hadden het net over die aflevering van zaterdag, ik heb het zelf niet gezien. Eén ding houdt me wel bezig: heet de dochter van Ratelband nou ècht Tsjakka Lotte? Verward

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 14:03

Was al een oude uitzending, heb hem destijds gezien. Emiel heeft later wel zijn excuses aangeboden, en de presentatrice was goed pissig hoor. Reactie uitlokken is easy, dat kan ik ook wel, daar hoef ik geen tsjakka voor te zijn. Niemand kan dat bovendien beter dan ik. Maar het gaat er om de reactie uit te lokken die je WILT, daar zit hem de kunst in. snapt ie niet, die stomme zak.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-03 14:09

Zijn dochter was ook in de uitzending, die heet Minou.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-03 14:11

Ja dat met die excuses ook zo vaag.
Die presentatrice zei 'zullen we even naar achteren gaan om te vragen of ze terug willen komen' Emile ging mee en hij bood, zei het met wat moeite zijn excuses aan maar die gasten kwamen niet weer terug.
Later zei hij nog dat hij niks van zijn excuses meende.
En Minou en zijn vriend vonden dat hij ook (veel) te ver gegaan was.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-03 14:12


Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 14:14

Die uitzending heb ik indertijd gezien toen het voor het eerst werd uitgezonden. M'n mond viel open van verbazing, zo respectloos als hij met de andere gasten omging. Ratelband is met recht een zwart schaap.

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 14:49

Ik heb idd ook een hele poos terug die uitzending gezien.
Asociaal wat hij daar deed.De man had echt gelijk om op te stappen.Hij had er echt genoeg van.Als commentaar kreeg hij,tja das flauw daar moet hij maar tegen kunnen ipv weg te lopen als het hem even niet zint.

Hebben jullie dan ook een paar dagen later een programma gezien waar emile in uitgenodigd was?Ik heb me rot gelachen.
Hij zelf werd tegen gepraat en liep weg,met als commentaar,daar doe ik niet aan mee en hoef ik me niet te laten zeggen.Ik dacht meteen terug aan het programma met de waterspuit.Lachen om een ander maar zelf er ook helemaal niet tegen kunnen.Voor mij is het DE grootste sukkel op de wereld.Ik zou hem echt nooit willen tegen komen.Miezerig mannetje,jakkes Boos!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 14:52

Ik heb die aflevering een poos geleden en gezien en vind hen echt zo'n fout figuur, triest gewoon zoals hij op mensen reageert.