ongewenst zwanger

Moderators: Dani, Polly, khirshanta, Shanna, Leo, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 15:13

wat jullie vergeten en wat ik uit het berichtje van anoniemerd begrijp is dat hij wel behoefte heeft er met haar over te praten omdat het ook voor hem een abortus is, het was ook zijn kindje en allhoewel het lichamelijk en emotioneel veel heftiger is voor je vriendin moeten we dit niet onderschatten.
dus praat er over met mensen die je het gevoel geven dat het vertrouwd is, ik wil je wel adviseren om op het internet niet teveel bloot te geven,tenzij het in de vorm van een pb is, want een discussie over wel of niet voor abortus kan hier snel uit voorvloeien en dat is iets waar jij niet op zit te wachten denk ik zo. en verder moet je ontzettend goed op je vriendin letten.ze zal niet altijd zeggen wat ze bedoelt en andersom, he is aan jou om uit de kleine en soms tegenstrijdige tekentjes te halen wat ze wil, dat jullie weer bij elkaar zijn zegt daar volgens mij heel veel over.
maar hoe dan ook het is een moeilijke fase.

sterkte daarmee
greetz pepper

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: pepper op 2001-09-16 16:14 ]</font>

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten