Magnetisch Waswonder ???

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shiloh

Berichten: 19774
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: Magnetisch Waswonder ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 23:56

of de magneten zijn te zwak en ze doen geen fiets...

of de magneten zijn te sterk en ze verkloten heel je electrische aparaat...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Shiloh

Berichten: 19774
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: Magnetisch Waswonder ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 11:36

ik dacht altijd dat zeep een combi was van een polair en een apolair deel. (oftewel een deeltje op waterbasis en een vetdeeltje) dat het vet gedeelte dan aan het vuil hecht en er helemaal rondom gaat zitten, waardoor het polaire gedeelte aan de waterkant zit en het vuil zo "opgelost" werd in het water...

Althans, zo heb ik het geleerd bij scheikunde Haha!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Shiloh

Berichten: 19774
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: Magnetisch Waswonder ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 13:56

jah, maar ... het idee achter een lopende stroom is juist dat er een plus en een min pool is.... hoe wil je twee LOSSE ballen, een plus en een minpool laten zijn, ZONDER dat ze tegen elkaar aan gaan zitten (en heel het plus en min pool effect wegvalt)

En ALS dat al zou kunnen, vraag ik me af wat voor invloed dat zou hebben op het schoonworden van de was...

gezien het totaal niks te maken heeft met de werking van zeep.

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alocasia, capriz, colette40, Dagmar80, Danij, fierefluiter, Firebug, Froukje, IASCrawler, Jasia, JoT, Kinke, Lizzy__87, miereneter, MyrtheJ, NoorW, plutolover, XXInKA en 67 bezoekers

cron